Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorBukačová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-07T11:57:34Z
dc.date.available2021-12-07T11:57:34Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26883
dc.description.abstractDiplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část pohlíží na problematiku specifických poruch učení, zejména dyslexie, v menší míře pak dysgrafie a dysortografie. Autorka zde vymezuje jednotlivé pojmy, charakterizuje projevy specifických poruch učení, nastiňuje jejich etiologii, diagnostiku a následnou reedukaci. Praktická část diplomové práce je zaměřena na speciální pomůcky pro děti postižené specifickými poruchami. Jedná se o pracovní listy, které zpracovávají látku českého jazyka v 8. ročníku základní školy, zejména tvaroslovné jevy, se kterými mají žáci největší problémy. U každé pomůcky jsou uvedeny metodické pokyny pro její využití v hodinách českého jazyka.cze
dc.format68 s., 51 s. pracovní listy
dc.format68 s., 51 s. pracovní listy
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectdysgrafiecze
dc.subjectdysortografiecze
dc.subjectetiologiecze
dc.subjectdiagnostika specifických poruchcze
dc.subjectreedukacecze
dc.subjectúlevycze
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjecttolerancecze
dc.subjectspecific disorders of learningeng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectdysgrafiaeng
dc.subjectdysortografiaeng
dc.subjectetiologyeng
dc.subjectdiagnosticseng
dc.subjectresulting reeducationeng
dc.titleSpeciální pomůcky pro děti postižené specifickou poruchou učení - dyslexiícze
dc.title.alternativeSpecial aids for children afflicted with specific disorder of learning - dyslexiaeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6673
dc.description.abstract-translatedThe thesis is divided into two parts. Theoretic part deals with problems specific disorders of learning, especially dyslexia. The smaller place is devoted to questions of dysgrafia and dysortografia. In this part the authoress incloses individual notions, characterizes manifestations specific disorders of learning, outlines theirs etiology, diagnostics and resulting reeducation. Practical part of thesis is specialized on special aids for young learners afflicted with specific disorders of learning. Authoress maked working leaves, which process subject matter of Czech language in 8ht year elementary school, especially formative phenomena, which young learners have biggest difficulties with. Near every aid are introduced methodical directions for its exercise in lessons of Czech language.eng
dc.date.accepted2008-05-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJílková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam