Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAurová, Miroslava
dc.contributor.authorZelinková, Šárka
dc.date.accessioned2021-12-07T11:57:54Z
dc.date.available2021-12-07T11:57:54Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26900
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je prohloubit povědomí o důležitosti ústní interakce v cizojazyčném vyučování (na pozadí španělštiny), jako páté jazykové komunikativní kompetence a zároveň poukázat na to, jaké jsou možnosti jejího systematického rozvíjení. Autorka vychází ze studií didaktických publikací, především pak z monografie Radomíra Choděry a Lumíra Riese Výuka cizích jazyků na prahu nového století a Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Ve své práci se opírá zejména o Choděrovy a Riesovy zásady cizojazyčného vyučování, jež se v poslední době řadí mezi nejmodernější metody ve výuce cizích jazyků a které dále rozpracovává. Praktická část uvádí návrhy jazykových aktivit pro jazykové úrovně A1, A2, B1, které mají za cíl rozvoj komunikativních dovedností, především pak ústní interakce. Aktivity jsou doplněny různými pomocnými materiály umístěnými v přílohách.cze
dc.format121 s., 26 s příloh.
dc.format121 s., 26 s příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectústní interakcecze
dc.subjectdidaktikacze
dc.subjectmetodikacze
dc.subjectcizí jazykcze
dc.subjectšpanělštinacze
dc.subjectjazykové aktivitycze
dc.subjectdidaktické aktivitycze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectlingvistikacze
dc.subjectkomunikativní kompetencecze
dc.subjectSpolečný evropský referenční rámec pro jazykycze
dc.subjectdialog interactioneng
dc.subjectschool-teachingeng
dc.subjectSpanish languageeng
dc.subjectlinguisticeng
dc.subjectcommunicativeeng
dc.subjectthe New Century and the United European Network for Linguistics in particulareng
dc.subjectmethods of foreign languageeng
dc.subjectactivities for the language levelseng
dc.subjectactivitieseng
dc.titleÚstní interakce v hodinách cizího jazyka (na pozadí španělštiny)cze
dc.title.alternativeDialog interaction in a foreign school-teaching (in this case in the Spanish language)eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9522
dc.description.abstract-translatedThe objective of this thesis is to bring awareness to the importance of dialog interaction in a foreign school-teaching (in this case in the Spanish language) as the fifth linguistic communicative attribution, as well as to point out its means of systematic development. The author emanates from studies of didactic publications - from the memoirs of Radomir Chodera and Lumir Ries Foreign Languages Schooling at the Beginning of the New Century and the United European Network for Linguistics in particular. The author bases her work mainly on Chodera's and Riese's fundamentals of foreign language teaching, which in recent years rank among the most popular methods of foreign language tutorials, and which she elaborates further. The practical part suggests activities for the language levels A1, A2, B1, which purpose is to expand communicative acquirements focusing mainly on dialog. Activities are completed with complementary material that can be found in appendices.eng
dc.date.accepted2008-06-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŠJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHrubá, Hana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam