dc.contributor.advisor | Aurová, Miroslava | |
dc.contributor.author | Zelinková, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:57:54Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:57:54Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26900 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je prohloubit povědomí o důležitosti ústní interakce v cizojazyčném vyučování (na pozadí španělštiny), jako páté jazykové komunikativní kompetence a zároveň poukázat na to, jaké jsou možnosti jejího systematického rozvíjení.
Autorka vychází ze studií didaktických publikací, především pak z monografie Radomíra Choděry a Lumíra Riese Výuka cizích jazyků na prahu nového století a Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Ve své práci se opírá zejména o Choděrovy a Riesovy zásady cizojazyčného vyučování, jež se v poslední době řadí mezi nejmodernější metody ve výuce cizích jazyků a které dále rozpracovává. Praktická část uvádí návrhy jazykových aktivit pro jazykové úrovně A1, A2, B1, které mají za cíl rozvoj komunikativních dovedností, především pak ústní interakce. Aktivity jsou doplněny různými pomocnými materiály umístěnými v přílohách. | cze |
dc.format | 121 s., 26 s příloh. | |
dc.format | 121 s., 26 s příloh. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | ústní interakce | cze |
dc.subject | didaktika | cze |
dc.subject | metodika | cze |
dc.subject | cizí jazyk | cze |
dc.subject | španělština | cze |
dc.subject | jazykové aktivity | cze |
dc.subject | didaktické aktivity | cze |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | lingvistika | cze |
dc.subject | komunikativní kompetence | cze |
dc.subject | Společný evropský referenční rámec pro jazyky | cze |
dc.subject | dialog interaction | eng |
dc.subject | school-teaching | eng |
dc.subject | Spanish language | eng |
dc.subject | linguistic | eng |
dc.subject | communicative | eng |
dc.subject | the New Century and the United European Network for Linguistics
in particular | eng |
dc.subject | methods of foreign language | eng |
dc.subject | activities for the language
levels | eng |
dc.subject | activities | eng |
dc.title | Ústní interakce v hodinách cizího jazyka (na pozadí španělštiny) | cze |
dc.title.alternative | Dialog interaction in a foreign school-teaching (in this case in the Spanish
language) | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 9522 | |
dc.description.abstract-translated | The objective of this thesis is to bring awareness to the importance of
dialog interaction in a foreign school-teaching (in this case in the Spanish
language) as the fifth linguistic communicative attribution, as well as to
point out its means of systematic development.
The author emanates from studies of didactic publications - from the memoirs
of Radomir Chodera and Lumir Ries Foreign Languages Schooling at the
Beginning of the New Century and the United European Network for Linguistics
in particular. The author bases her work mainly on Chodera's and Riese's
fundamentals of foreign language teaching, which in recent years rank among
the most popular methods of foreign language tutorials, and which she
elaborates further. The practical part suggests activities for the language
levels A1, A2, B1, which purpose is to expand communicative acquirements
focusing mainly on dialog. Activities are completed with complementary
material that can be found in appendices. | eng |
dc.date.accepted | 2008-06-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ŠJ-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Hrubá, Hana | |