Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSuchánková, Eva
dc.contributor.authorVeselá, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-07T12:20:01Z
dc.date.available2021-12-07T12:20:01Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27206
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na zjištění úrovně slovní zásoby u žáků na začátku 1. ročníku základní školy. Nejprve vymezuje pojem řeč, význam řeči v životě člověka a vztah myšlení a řeči. Zabývá se vývojem řeči vzhledem k věku, otázkou školní zralosti, rozvojem řeči a jejím vyšetřováním. Pojednává o vyšetření a rozvoji slovní zásoby. Poukazuje na vliv sociálního prostředí na řeč. Pomocí Testu Jaroslava Jiráska zkoumá úroveň verbálního myšlení. Záznam popisu dějového obrázku dětmi a rozbor výsledků seznamuje s využíváním slovních druhů u žáků daného věku.cze
dc.format76
dc.format76
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectřečcze
dc.subjectslovní zásobacze
dc.subjectúroveň slovní zásobycze
dc.subjectspeecheng
dc.subjectvocabularyeng
dc.subjectthe level of vocabularyeng
dc.titleÚroveň slovní zásoby u žáků na začátku 1 tř. základní školycze
dc.title.alternativeThe level of vocabulary among first-year primary school pupils.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10101
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with a detection of the level of vocabulary among first-year primary school pupils. Generally, it delimits the speech as such, the meaning of speech for individual’s life and the relationship between intellect and speech. It also deals with a development of children’s speech, the question of maturation of abilities children need to prosper in schools, the development of speech and methods of its monitoring. The thesis also discusses the examination and the development of vocabulary range. Moreover, the thesis points out the social influence on speech. With the help of Jaroslav Jirásek’s test, the thesis examines the level of verbal thinking. Finally, it connects children’s description of a story picture with an actual parts of speech usage.eng
dc.date.accepted2009-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHavlisová, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam