Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrásová, Petra
dc.contributor.authorJakl, Jaroslav
dc.date.accessioned2021-12-07T12:20:12Z
dc.date.available2021-12-07T12:20:12Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27240
dc.description.abstractÚkolem této diplomové práce je sestavení a ověření metodiky lezení pro žáky 6.-9. třídy základní školy. V teoretické části je pozornost zaměřena na osvětlení jednotlivých znalostí, dovedností a technik nezbytných pro lezení na umělé stěně. Dále je věnován prostor otázce bezpečnosti a vhodnosti tohoto sportu pro děti staršího školního věku, včetně častých chyb jak v metodice výuky, tak v samotném lezení. Obsah praktické části předkládá především čtrnáct vyučovacích jednotek rozpracovaných v metodické řadě a rozbor šesti vybraných ověřovacích jednotek provedených u dvou skupin probandů i s jejich reflexí a expertním hodnocením pozorovatele. Hlavní část ověřovacích hodin je zdokumentována na videozáznamu, který slouží k retrospektivnímu posouzení průběhu ověřovacích hodin.cze
dc.format68 s., 3 s. obr. příloh.
dc.format68 s., 3 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmetodikacze
dc.subjectlezenícze
dc.subjectumělá stěnacze
dc.subjectověřenícze
dc.subjectvýukový programcze
dc.subjectmetodologyeng
dc.subjectclimbingeng
dc.subjectbouldering walleng
dc.subjectverificationeng
dc.subjecteducational programmeeng
dc.titleVýukový program sportovního lezení pro 6.-9. třídu základní školy (sestavení a ověření metodiky výuky)cze
dc.title.alternativeEducational Programme of Sport Climbing for 6th - 9th Classes of Elementary School (composition and verification of methodology of education)eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10341
dc.description.abstract-translatedThe task of this graduation thesis is a composition and verification of the climbing methodology for pupils of 6th - 9th classes of an elementary school. The theoretical part is concerned with the illustration of individual knowledge, skills and technics unnecessary for bouldering. Secondly, the question of safety and suitability of this sport for children of the older school age including frequent mistakes in the teaching methodology as well as climbing itself is dealt. The content of the practical part submits especially fourteen teaching units elaborated in the methodological range and analysis of six chosen verification units realized at two groups of probands including their reflection and expert evaluation of the observer. The main part of verification lessons is documented on a video record, which is instrumental to the retrospective appreciation of the verification lesson process.eng
dc.date.accepted2009-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZ-TV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŘepka, Emil


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam