Výuka angličtiny ve 3. třídě základní školy
Abstrakt
Diplomová práce řeší problematiku výuky anglického jazyka na základní škole, konkrétně ve 3. ročníku, kvalifikaci učitelů, materiální zabezpečení a ostatní faktory ovlivňující výuku. První část je teoretická - řeší teoretické předpoklady výuky angličtiny ve 3. třídě základní školy jako je Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program, hodinová dotace atd. Tento oddíl se také zabývá tím, jak by měla výuka ve 3. třídě základní školy probíhat. Jaké metody a pomůcky by mohly být zvoleny vzhledem k možnostem a potřebám žáků. Jsou zde shrnuty základní předpoklady a doporučení pro efektivní výuku. Ve druhé části jsem se na dotazníkovém šetření pokusila nastínit situaci, jaká panuje na vybraných českobudějovických školách. Jak výuka probíhá v praxi, jaká je kvalifikace učitelů, jaké jsou používány vyučovací materiály a jak jsou naplňovány cíle výuky anglického jazyka.