Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorKozlová, Stanislava
dc.date.accessioned2021-12-07T12:20:29Z
dc.date.available2021-12-07T12:20:29Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27276
dc.description.abstractDiplomová práce si klade za cíl zjištění metod při práci s nadanými a talentovanými dětmi. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuje především pojmům a teoriím, které souvisejí s řešeným problémem. V praktické části se práce soustředí na metodiku vyhledávání nadaných a talentovaných jedinců pomocí dotazníkové metody. V práci jsou zdůvodněny použité otázky, jejich vyhodnocení a závěry, které z nich plynou. Byl zjištěn rozdíl ve vnímání jedinců ze strany některých rodičů a učitelů. Jako ideální prostředí pro vyhledávání těchto jedinců bylo stanoveno školní prostředí. V práci bylo použito kazuistiky, která umožňuje zhodnocení postavení nadaných a talentovaných dětí ve společnosti. V práci je také zmíněn legislativní rámec práce s nadanými a talentovanými dětmi společně s významem organizací, které se těmto jedincům věnují.cze
dc.format75 s., 7 s. obr. příloh
dc.format75 s., 7 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttalentcze
dc.subjectnadánícze
dc.subjectmetodycze
dc.subjectdotazníková metodacze
dc.subjectkazuistikacze
dc.subjectlegislativacze
dc.subjectorganizacecze
dc.subjecttalentedeng
dc.subjectgiftedeng
dc.subjectmethodologyeng
dc.subjectquestion-form methodeng
dc.subjectcasuistic methodeng
dc.subjectlegislative groundeng
dc.subjectorganizationseng
dc.titleNadané a talentované děti na prvním stupni a práce s nimicze
dc.title.alternativeTalented and gifted children in a basic schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10524
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with talented and gifted children in a basic school. A main goal is detection of situation of work with talented and gifted children in a basic school. The thesis is separated into two basal parts - theoretic and practice. The theoretic part introduces terms and theories which are relate with studied problem. Practice part deals with methodology for detection of talented and gifted children. The thesis uses the question-form method. There is substantiated using questions and their evaluation . The important close is assignment that teachers and parents have a different view to children (from finding site). The teachers are closer to children, due to they have closer to find talented or gifted children. The thesis uses casuistic method for classification of children. Thesis also mentioned legislative ground in Czech Republic and organizations that is worked with talented and gifted children.eng
dc.date.accepted2009-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJošt, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam