Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorIserová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-07T12:20:41Z
dc.date.available2021-12-07T12:20:41Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-06-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27299
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o grafickém projevu, zejména o ručně psaném písmu, a jeho porovnáním se zjevným chováním osobnosti v období adolescence. Stěžejní část teoretické části práce je věnována možnému využití písma k diagnostickým účelům, zejména k popisu chování pisatele, a to s přihlédnutím na specifika období dospívání. Praktická část práce zkoumá, do jaké míry je možné porovnávat písemný projev dospívajícího s jeho chováním a zároveň testuje vypovídací hodnotu rukopisů dosud nedospělých osobností. Pro ilustraci jsou součástí práce ukázky jednotlivých rukopisů.cze
dc.format108 s., 8.s. obr. příloh
dc.format108 s., 8.s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectadolescencecze
dc.subjectgrafický projevcze
dc.subjectgrafoanalýzacze
dc.subjectgrafologiecze
dc.subjectchovánícze
dc.subjectpísmocze
dc.subjectpsychodiagnostikacze
dc.subjectrukopiscze
dc.subjectadolescenceeng
dc.subjectbehavioreng
dc.subjectgraphic expressioneng
dc.subjectgrapho-analysiseng
dc.subjectgraphologyeng
dc.subjecthandwritingeng
dc.subjectpsychodiagnosticseng
dc.titleOdraz zjevného chování v grafickém projevu, zvláště v písmucze
dc.title.alternativeReflection of evident behaviour in graphic manifestation, especially in handwritingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13557
dc.description.abstract-translatedThesis discusses the design of expression, especially the handwriting, and it is obvious by comparing the behavior of people during adolescence. The central part of the theoretical work has been devoted to the possible use of handwriting for diagnostic purposes, particularly to describe the behavior of writer, taking into account the specificities of adolescence. Practical work examines the extent to which it is possible to compare the written manifestation adolescent with his behavior and simultaneously testing the value of writing of juvenile personalities. To illustrate examples of work are part of the several handwritings.eng
dc.date.accepted2009-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVV-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDastlík, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam