Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBína, Daniel
dc.contributor.authorŠvárová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-07T12:20:42Z
dc.date.available2021-12-07T12:20:42Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27301
dc.description.abstractAnotace Švárová, M.: Čtenářská gramotnost jako pedagogický pojem a jako cíl výuky literární výchovy. Diplomová práce, České Budějovice 2009 Cílem diplomové práce je prezentovat sadu materiálů podporujících výuku, pro-věřených ve vyučovací praxi. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické, budou upevněny základní pojmy: čtenář, čtení s porozuměním, čtenářská gramotnost a jak ji posuzovat a zjišťo-vat. Bude zde též provedeno srovnání již zjištěných výzkumů a testů v této oblasti. Ve druhé, praktické části budou uvedeny praktické materiály a návody, jak čte-nářskou gramotnost rozvíjet v hodinách literární výchovy tak, aby se u dětí zvýšil zájem o četbu a zlepšilo se jejich porozumění textům. Prakticky využitelným výstupem diplomové práce je Soubor testových úloh na rozvoj čtenářské gramotnosti, který je ověřen ve školské praxi autorky.cze
dc.format90 s., 5 s. příloh
dc.format90 s., 5 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectčtenářcze
dc.subjectčtení s porozuměnímcze
dc.subjectčtenářská gramotnostcze
dc.subjectreadereng
dc.subjectreading with insighteng
dc.subjectreading literacyeng
dc.titleČtenářská gramotnost jako pedagogický pojem a jako cíl výuky literární výchovycze
dc.title.alternativeReader literacy as a pedagogical concept and the aim of literary teachingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13773
dc.description.abstract-translatedAnnotation Švárová, M.: Leader literacy as a pedagogical koncept and the aim of literary teaching. Diploma dissertation, České Budějovice 2009. The goal of the thesis is to introduce the set of educational system supporting materials that have been proved in practice. The work is divided into two individual parts. In first theoretical unit are gathered several themes: a reader, reading with insight, reading literacy and the way how to recognize it and score it. There will be also done the comparison on research and tests already developed in this field. In the second unit, which is related to working reality are included works concerning practice as well as the instructions how to develop reading literacy on the literature education lessons so to increase children’s interest in reading and improve their insight into texts they read. The working application output of the thesis is the Set of Testing Exercises that can increase reading literacy in children which have been proved in author’s teaching experience.eng
dc.date.accepted2009-06-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeToman, Jaroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam