Dítě s diagnózou ADHD na prvním stupni (kasuistická studie)
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá problematikou dětí s ADHD/ADD na prvním stupni základní školy a jejich následnou diagnózou.
V teoretické části bylo cílem se zaměřit na nejnovější dostupné poznatky z oblasti vzdělávání, výchovy a bylo rozebráno několik tematických celků, které se zabývají problematikou ADHD/ADD a SPU.
V praktické části byla cílem analýza školní zkušenosti dětí s diagnózou ADHD/ADD na prvním stupni základní školy. Snahou bylo posoudit problém z více možných úhlů pohledů prostřednictvím kasuistik a rozhovorů s dětmi, učiteli, rodiči a popřípadě asistenty. Vycházeno bylo přitom z teoretické části
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Problematika poruch chování žáků ve školním prostředí, zvláště agresivita a šikana, možnosti jejich prevence
Vonešová, Pavla (Jihočeská univerzita, 2009)Diplomová práce se zabývá aktuální problematikou poruch chování žáků ve školním prostředí, zvláště agresivitou a šikanou a možnostmi jejich prevence. Je dělena na část teoretickou, praktickou a přílohovou. Teoretická část ... -
Depresivní symptomatika u dětí s Aspergerovým syndromem
Ertlová, Gabriela (Jihočeská univerzita, 2015)Práce ve své první části čtenáře seznamuje s pervazivní vývojovou poruchou, poruchou autistického spektra, Aspergerovým syndromem a jejich diagnostickými kritérii. Podrobněji se věnuje specifickým projevům Aspergerova ... -
Připravenost sester na komunikaci s pacientem s poruchou řeči, zraku, sluchu.
Poklopová, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2013)Tato bakalářská práce se zabývá připraveností sester v oblasti komunikace s pacientem s poruchou řeči, zraku a sluchu. V dnešní době, kdy se kladou stále větší a větší nároky na sestry při vykonávání jejich povolání je ...