Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘepka, Emil
dc.contributor.authorHutrová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-07T12:20:46Z
dc.date.available2021-12-07T12:20:46Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27308
dc.description.abstract: Úkolem této práce bylo během 5 měsíců ověřit intervenční pohybový program pro mentálně postižené v Ústavu speciální péče v Blatné. Program na podporu rozvoje pohybových schopností a dovedností obsahoval jednoduché pohybové hry, psychomotorická a jógová cvičení. Losováním bylo vybráno 10 členů do kontrolní skupiny a 13 do skupiny experimentální, která se aktivně podílela na experimentu. Obě skupiny prošly vstupním a výstupním měřením, které obsahovalo několik standardizovaných motorických testů, pomocí nichž byl zjišťován vliv programu. Naměřené hodnoty byly zpracovány statistickými metodami a výsledky navzájem porovnány před a po aplikaci programu i mezi skupinami navzájem. Statistika potvrdila zlepšení u experimentální skupiny.cze
dc.format47 s., 37 s. příloh
dc.format47 s., 37 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpostiženícze
dc.subjectpohybové aktivitycze
dc.subjectmotorické testycze
dc.subjectintervenční programcze
dc.subjectjógacze
dc.subjectmentálly affectedeng
dc.subjectkinetic activitieseng
dc.subjectmotoric testingeng
dc.subjectintervention programmeeng
dc.subjectyogaeng
dc.titleTělesná výchova jako součást harmonického rozvoje osob s mentálním postižením (ověření pohybového programu na základní škole speciální)\\cze
dc.title.alternativePhysical training as a part of harmonious development of mentally handiccaped person (verifying of physical training programme at a special basic schuool)\\eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag15851
dc.description.abstract-translatedThe goal of this project was to test intervention program of locomotion for mentally affected children. Testing took place in a Special Care Institute in Blatná. Children were taught easy locomocy games and practiced psychomotor and yoga exercises. The control group consisted of 10 children and the experimental group consisted of 13 children. The experimental group actively participated in the experiment. Standardized locomocy tests were used to evaluate the effect of the program on the children. Both groups were measured at the beginning and at the end of the task. Gained numerical values were statistically evaluated. The evaluation showed improvement for the experimental group.eng
dc.date.accepted2009-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineBi-TV/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKursová, Vlasta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam