Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKobzová, Jarmila
dc.contributor.authorMatuchová, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-07T12:20:57Z
dc.date.available2021-12-07T12:20:57Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2008-11-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27323
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na hodnocení souvislostí mezi základními tělesnými parametry a školní úspěšností dívek prvních a čtvrtých ročníků základních škol. Cílem práce je zjistit, zda a jak věková struktura a růstový věk ovlivňují školní úspěšnost. Dále pak, jak se odložení školní docházky odráží na prospěchu dívek. Výzkum byl prováděn v roce 2006 na čtrnácti základních školách v Českých Budějovicích a okolí. Zkoumaný vzorek tvoří 220 dívek prvních ročníků a 204 dívek čtvrtých ročníků. Dále byly zjišťovány názory rodičů a učitelů na postavení dětí šestiletých vůči sedmiletým v souvislosti se školní úspěšností a některá fakta ve věci odkladu školní docházky v prvním ročníku základní školy.cze
dc.format50 s., 5 s. příloh
dc.format50 s., 5 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectrůstový věkcze
dc.subjectantropometriecze
dc.subjectkalendářní věkcze
dc.subjectzačátek školní docházkycze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectškolní úspěšnostcze
dc.subjectgrowth ageeng
dc.subjectanthropometryeng
dc.subjectcalendar ageeng
dc.subjectstart of school attendanceeng
dc.subjectschool matureeng
dc.subjectschool prosperityeng
dc.titleVěková struktura, růstový věk a školní úspěšnost dětí (dívek) v prvních a čtvrtých ročnících základních škol.cze
dc.title.alternativeAge structure, growth age and school prosperity of children (girls) in first and fourth classes of primary schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag4263
dc.description.abstract-translatedThis work is aimed at connection of somatic values and school success in girls in the first and the fourth year of primary schools. Objective of the work is description of the mode of effect of age structure and growth on school success. Further, the influence of postponed school attendance on school success. The surveying took place at fourteen basic schools in České Budějovice and its proximity in the year of 2006. The sample was made up of 220 girls in first year and 204 girls in fourth year. The opinions of teachers and parents were recorded in a case of position of 6 years old pupils and 7 years old ones in connection with school success, then information of delay of school attendance.eng
dc.date.accepted2009-02-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - německý jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam