dc.contributor.advisor | Kobzová, Jarmila | |
dc.contributor.author | Matuchová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:20:57Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:20:57Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2008-11-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27323 | |
dc.description.abstract | Tato práce je zaměřena na hodnocení souvislostí mezi základními tělesnými parametry a školní úspěšností dívek prvních a čtvrtých ročníků základních škol. Cílem práce je zjistit, zda a jak věková struktura a růstový věk ovlivňují školní úspěšnost. Dále pak, jak se odložení školní docházky odráží na prospěchu dívek. Výzkum byl prováděn v roce 2006 na čtrnácti základních školách v Českých Budějovicích a okolí. Zkoumaný vzorek tvoří 220 dívek prvních ročníků a 204 dívek čtvrtých ročníků. Dále byly zjišťovány názory rodičů a učitelů na postavení dětí šestiletých vůči sedmiletým v souvislosti se školní úspěšností a některá fakta ve věci odkladu školní docházky v prvním ročníku základní školy. | cze |
dc.format | 50 s., 5 s. příloh | |
dc.format | 50 s., 5 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | růstový věk | cze |
dc.subject | antropometrie | cze |
dc.subject | kalendářní věk | cze |
dc.subject | začátek školní docházky | cze |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | školní úspěšnost | cze |
dc.subject | growth age | eng |
dc.subject | anthropometry | eng |
dc.subject | calendar age | eng |
dc.subject | start of school attendance | eng |
dc.subject | school mature | eng |
dc.subject | school prosperity | eng |
dc.title | Věková struktura, růstový věk a školní úspěšnost dětí (dívek) v prvních a čtvrtých ročnících základních škol. | cze |
dc.title.alternative | Age structure, growth age and school prosperity of children (girls) in first and fourth classes of primary schools | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 4263 | |
dc.description.abstract-translated | This work is aimed at connection of somatic values and school success in girls in the first and the fourth year of primary schools. Objective of the work is description of the mode of effect of age structure and growth on school success. Further, the influence of postponed school attendance on school success. The surveying took place at fourteen basic schools in České Budějovice and its proximity in the year of 2006. The sample was made up of 220 girls in first year and 204 girls in fourth year. The opinions of teachers and parents were recorded in a case of position of 6 years old pupils and 7 years old ones in connection with school success, then information of delay of school attendance. | eng |
dc.date.accepted | 2009-02-05 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - německý jazyk pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |