Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRadimský, Jan
dc.contributor.authorNeubauerová, Erika
dc.date.accessioned2021-12-07T12:20:58Z
dc.date.available2021-12-07T12:20:58Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27324
dc.description.abstractPředkládaná práce se zabývá problematikou francouzských složených slov v reklamních textech, a to v období sedmdesátých let a po roce 2000. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části popisujeme funkci jazyka v reklamě, úrovně jazyka, teorie reklamní komunikace. Dále jsme definovali hlavní části společenských titulů a složená slova.V druhé části navazujeme analýzou lexémů excerpovaných z časopisu Elle, pro obě určená období a zároveň bereme v úvahu reklamní motivaci pro různé typy složenin.cze
dc.format101 s., 13 s. příloh.
dc.format101 s., 13 s. příloh.
dc.language.isofr
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectReklamacze
dc.subject"konfixy"cze
dc.subjectvlastní složeninycze
dc.subjectanomaliecze
dc.subjectkomplexní složeninycze
dc.subjectvýpůjčkycze
dc.subject70. létacze
dc.subjectpo roce 2000. Publicitécze
dc.subjectconfixéscze
dc.subjectcomposés indigenescze
dc.subjectanomaliescze
dc.subjectformations complexescze
dc.subjectempruntscze
dc.subjectannées 70cze
dc.subjectannées 2000cze
dc.subjectAdvertismenteng
dc.subjectcompound wordseng
dc.subjectloan wordseng
dc.subjectseventieseng
dc.subjectafter 2000 yearseng
dc.titleLes composés dans la publicité de la presse magazine (dans les années 70 et 2000)cze
dc.title.alternativeThe Compound Words in ad Text of the Magazine (in the age of 70 years and after 2000)eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag4264
dc.description.abstract-translatedThis master´s dissertation deals with the French compound words in ad text in the age of 70 years and after 2000. Dissertation is divided into two parts. The theoretical part describes the function of language in advertising, the levels of language, theories of advertising communication. Then, we defined the main elements of the magazine and compound words.In the second part, we continue with the analysis of lexemes stripped of Elle magazine, designed for both the period and taking into account promotional incentives for different types of compounds.eng
dc.date.accepted2009-06-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-FJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePešek, Ondřej
dc.description.defenceDiplomandka představila svou práci a v úvodu ozřejmila, proč po konzultaci se školitelem zúžila své téma na vývoj slovotvor. prostředku komposia v tištěné reklamě v tematických časopisech (Les composés dans la publicité de la presse magazine, dans les années 1970 et 2000). Připomínky oponentů se týkaly zejména kvality teoretických pasáží o reklamním textu a částí týkajících se vymezení kompozita jako slovotvorného procesu. Kvalitně byly hodnoceny analýzy rozsáhlého souboru excerpt. Reakce diplomandy na připomínky k analytické části byly adekvátní, reakce na teoretické problémy byly méně přesvědčivé.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam