Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCvach, Radek
dc.contributor.authorMudrová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-07T12:21:19Z
dc.date.available2021-12-07T12:21:19Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27352
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá utvářením klíčových kompetencí u žáků na 1. stupni ZŠ. Zaměřuje se na kompetenci komunikativní, a to jak v prostředí školním, tak i mimoškolním - při volnočasových aktivitách. Teoretická část práce vysvětluje základní myšlenku klíčových kompetencí, nastiňuje historii a význam klíčových kompetencí z globálního hlediska. Klíčové kompetence jsou zde vymezeny a je zde také blíže rozpracována kompetence komunikativní. Teoretická část dále naznačuje metody a strategie vedoucí k utváření klíčových kompetencí ve škole a ve volnočasových aktivitách. V praktické části jsou zhodnoceny výpovědi pedagogických pracovníků získaných z řad učitelů různých 1. st. ZŠ i z řad vedoucích zájmových útvarů. Cílem práce je zjistit, nakolik při pedagogickém působení (ve škole i mimo ni) dochází k systematickému utváření a rozvoji klíčových kompetencí, převážně pak kompetence ke komunikaci.cze
dc.format96 s. , 3 s. obr. příloh.
dc.format96 s. , 3 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRVP ZVcze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectkomunikativní kompetencecze
dc.subjectformy výukycze
dc.subjectvolnočasové aktivitycze
dc.subjectRVP ZVeng
dc.subjectkey competencieseng
dc.subjectcommunicative competencyeng
dc.subjectforms of educationeng
dc.subjectspare time activitieseng
dc.titlePodmínky pro utváření klíčových kompetencí žáků na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeThe conditions of generating the key competencies at the elementary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6418
dc.description.abstract-translatedThe diploma work deals with formation and development of the key competencies with the pupils in primary schools focusing on communicative competency both in school environment and in extracurricular activities. The theoretical part gives insight into the basic idea of key competencies, a part of its history and its significance from the general point of view. The key competencies are defined and the concept of communicative competence is analyzed in this part. The theoretical part includes outlined methods and strategies leading to the formation of the key competencies in school and in extracurricular activities. 30 interviews of pedagogical workers, including 1 male and 14 female teachers from different schools and 15 spare-time-activity leaders, are assessed in the practical part. The aim of the work is to find out if a systematical formation and the development of the key competencies, in particular the communicative competency, takes place during pedagogical work (in a and outside of school).eng
dc.date.accepted2009-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuda, Stanislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam