Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCvach, Radek
dc.contributor.authorLafatová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-07T12:21:20Z
dc.date.available2021-12-07T12:21:20Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27353
dc.description.abstractDiplomová práce sleduje proměny v přístupech k hodnocení žáků na 1.stupni ZŠ a snaží se přinést některé dílčí poznatky o změnách přístupu učitelů 1.stupně ZŠ k hodnocení a klasifikaci svých žáků v souvislosti s požadavky na evaluaci žáků podle RVP ZV. V teoretické části jsem pomocí odborné literatury popsala typy a formy hodnocení a klasifikace užívané na 1.stupni ZŠ a dále kritéria a pravidla pro hodnocení žáků. V praktické části jsem porovnávala přístupy učitelů k hodnocení a klasifikaci žáků na 1.stupni ZŠ v souvislosti se zaváděním výuky realizované podle vlastních ŠVP.cze
dc.format74 s., 1 s. příloh
dc.format74 s., 1 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní hodnocenícze
dc.subjectklasifikacecze
dc.subjectslovní hodnocenícze
dc.subjectkutikulární reformacze
dc.subjectschool assessmenteng
dc.subjectclassificationeng
dc.subjectverbal assessmenteng
dc.subjectcurricular reformeng
dc.titleProměny v přístupech učitelů k hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ ve vztahu k probíhající kurikulární reformě našeho školstvícze
dc.title.alternativeChanges in Teachers' Attitude towards Evaluation of pupils (age 6-10)in Connection with Curricular Reform of Our Educational Systemeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6419
dc.description.abstract-translatedThe Thesis is focusing on the transformation of the approach towards the evaluation of the pupils at the primary school level. Some partial observations can be achieved by this theses mainly in connection to the changing approaches of the teachers of the primary level towards them in connection to the requirenments or the evaluation of the pupils in accordance with RVP ZV. With the help of the specialized literature I described the types and forms of the evaluation and classification used on the primary school level as well as the criteria and rules for the evaluation of pupils in the theorethical part of the thesis. In the inquiry part of the thesis I compared approaches of the teachers towards evaluation and classification used on the primary school level in relation to the introduction of the specific class work realized according to the SVP itself.eng
dc.date.accepted2009-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProkešová, Ludmila


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam