Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAigner, Alena
dc.contributor.authorManková, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:21:25Z
dc.date.available2021-12-07T12:21:25Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27360
dc.description.abstractČtenáři této diplomové práce by měli být seznámeni s oblastí elektronicky podporované výuky (jinak téţ e-learning výuky) v hodinách německého jazyka. Na základě znázornění ‚qarchitektury'' e-learningu a jeho nové varianty blended learningu by mělo být popsáno dlouhodobější a efektivní zavedení a vyuţití e-learningu v praxi, a to především při výuce cizích jazyků v malých firmách (konkrétně ve firmě VAK České Budějovice). Původně byla tato práce zamýšlena pouze dvojdílně, s čistě teoretickou a praktickou částí. V průběhu mé práce se ale mé zkušenosti z hospitací ve firmě VAK stále více odráţely i v teoretické části. Nejdůleţitější pojmy z oblasti e-learningu a zároveň konkretizování podmínek, které zavádění e-learningu předchází, jsou náplní teoretické části. Zároveň je e-learning představen jako propracovaná učební metoda se všemi jejími moţnostmi vyuţití. Praktická část je zaměřena pouze na online semináře ve firmě VAK a především na zde pouţívaný program Perfekt Deutsch.cze
dc.format108 s.
dc.format108 s.
dc.language.isode
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecte-learningcze
dc.subjectfirma VAKcze
dc.subjectPerfekt Deutschcze
dc.subjecte-learningeng
dc.subjectVAKeng
dc.subjectPerfekt Deutscheng
dc.titleModerní metody učení a možnosti využití e-learningových kursů při učení jazyků Moderne Lernmethoden und Verwendungsmöglichkeiten im Fremdsprachenunterrichtcze
dc.title.alternativeModern Methods of Learning and Possibilities of Using E-learning Courses in Foreign Language Courseseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6437
dc.description.abstract-translatedThe aim of this master’s thesis is to familiarize readers with electronic methods of teaching the German language (also known as ''E-Learning’q). Based on the presentation of the structure of ''E-Learning’q and ''Blended Learning’q programs, the paper attempts to show how ''E-Learning’q can be put into practice in a sustainable and successful manner in order to teach foreign languages in small firms, in particular in VAK České Budějovice. Initially, the thesis was planned to be made up of two strictly divided parts, with the first one presenting the theory and the second one the practice of E-Learning programs. However, as time passed and the author gathered information in various internships at VAK, experiences made during these ''field trips’q increasingly started to pervade the theoretical part. Thus, this first part explains the most important definitions and states terms regarding the E-Learning technology while also attempting to present E-Learning as an elaborate learning system with all its potential capabilities. The second part, on the other hand, concentrates on the online language courses at VAK, particularly on ''Perfekt Deutsch’q, the program used in these courses.eng
dc.date.accepted2009-06-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-NJ/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam