Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRoučová, Eva
dc.contributor.authorMarešová, Magdalena
dc.date.accessioned2021-12-07T12:21:29Z
dc.date.available2021-12-07T12:21:29Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27364
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá diagnostikou pojmu tvořivost a souvisejících odborných pojmů v sémantickém prostoru studentů učitelství a učitelů na 1. stupni ZŠ. Hlavním cílem bylo zjistit, do jaké míry spolu souvisí vnímání vybraných odborných pojmů mezi studenty učitelství na pedagogické fakultě a učiteli v praxi na 1. stupni ZŠ. Teoretická část obsahuje kapitolu o teorii výzkumu v pedagogice a odborné vymezení výzkumné metody sémantického diferenciálu. Další kapitola se zabývá teoretickým vymezením pojmu tvořivost a dalších zkoumaných pojmů. V praktické části jsou zpracovány výsledky výzkumu vnímání zvolených odborných pojmů, doložené potřebnými tabulkami a grafy.cze
dc.format82 s.
dc.format82 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsémantický diferenciálcze
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectuplatnění v povolánícze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectasertivitacze
dc.subjectcze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectdidaktikacze
dc.subjectpedagogická fakultacze
dc.subjectklasifikacecze
dc.subjectbezmocnostcze
dc.subjectsemantic diferentialeng
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectexercise in professioneng
dc.subjectteachereng
dc.subjectassertivenesseng
dc.subjectmyselfeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectdidacticseng
dc.subjectpedagogical facultyeng
dc.subjectclassificationeng
dc.subjecthelplessnesseng
dc.titleDiagnostika pojmu tvořivost a souvisejících odborných pojmů v sémantickém prostoru studentů učitelství a učitelů na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeDiagnosis of the Term "Creativity" And Related Terms In the Semantic Sphere of Students of Teaching And Primary School Teacherseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6446
dc.description.abstract-translatedThis thesis raises diagnosis of the term creativity and related terms in the semantic sphere of students of teaching and primary school teachers. The aim of this work is to find out to what extent the perception of some chosen scholarly concepts are related comparing students of pedagogical faculty and experienced primary school teachers. The theoretical part includes the chapter about the theory of research in pedagogy and defines the method of semantic differential. The next chapter theoretically defines the concepts. The practical part includes the results of the research that are supported by needed tables and graphs.eng
dc.date.accepted2009-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeAdámek, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam