dc.contributor.advisor | Roučová, Eva | |
dc.contributor.author | Marešová, Magdalena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:21:29Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:21:29Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27364 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá diagnostikou pojmu tvořivost a souvisejících odborných pojmů v sémantickém prostoru studentů učitelství a učitelů na 1. stupni ZŠ. Hlavním cílem bylo zjistit, do jaké míry spolu souvisí vnímání vybraných odborných pojmů mezi studenty učitelství na pedagogické fakultě a učiteli v praxi na 1. stupni ZŠ.
Teoretická část obsahuje kapitolu o teorii výzkumu v pedagogice a odborné vymezení výzkumné metody sémantického diferenciálu. Další kapitola se zabývá teoretickým vymezením pojmu tvořivost a dalších zkoumaných pojmů.
V praktické části jsou zpracovány výsledky výzkumu vnímání zvolených odborných pojmů, doložené potřebnými tabulkami a grafy. | cze |
dc.format | 82 s. | |
dc.format | 82 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sémantický diferenciál | cze |
dc.subject | tvořivost | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | uplatnění v povolání | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | asertivita | cze |
dc.subject | já | cze |
dc.subject | výuka | cze |
dc.subject | didaktika | cze |
dc.subject | pedagogická fakulta | cze |
dc.subject | klasifikace | cze |
dc.subject | bezmocnost | cze |
dc.subject | semantic diferential | eng |
dc.subject | creativity | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | exercise in profession | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | assertiveness | eng |
dc.subject | myself | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | didactics | eng |
dc.subject | pedagogical faculty | eng |
dc.subject | classification | eng |
dc.subject | helplessness | eng |
dc.title | Diagnostika pojmu tvořivost a souvisejících odborných pojmů v sémantickém prostoru studentů učitelství a učitelů na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Diagnosis of the Term "Creativity" And Related Terms In the Semantic Sphere of Students of Teaching And Primary School Teachers | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6446 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis raises diagnosis of the term creativity and related terms in the semantic sphere of students of teaching and primary school teachers. The aim of this work is to find out to what extent the perception of some chosen scholarly concepts are related comparing students of pedagogical faculty and experienced primary school teachers.
The theoretical part includes the chapter about the theory of research in pedagogy and defines the method of semantic differential. The next chapter theoretically defines the concepts.
The practical part includes the results of the research that are supported by needed tables and graphs. | eng |
dc.date.accepted | 2009-05-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Adámek, Petr | |