dc.contributor.advisor | Pavličíková, Helena | |
dc.contributor.author | Voborná, Blanka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:21:40Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:21:40Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2008-11-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27377 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá novým vzdělávacím oborem a jedním z průřezových témat, kterým je mediální výchova.
Teoretická část vysvětluje pojmy jako jsou mediální výchova, mediální gramotnost, popisuje vývoj oboru a jeho zařazení do českého školství a zaměřuje se rovněž na úlohu mediální výchovy v Rámcových vzdělávacích programech, tzn. jakým způsobem by se měla do výuky zavádět a jaké cíle by měla naplňovat.
Praktická část je soustředěna na možnosti výuky vybraných témat mediální výchovy a rozbor odučených hodin. Metodické přípravy mohou sloužit jako pomůcka pro učitele a žáky druhého stupně základní školy. | cze |
dc.format | 89 s., 9 s. obr. příloh | |
dc.format | 89 s., 9 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | média | cze |
dc.subject | mediální výchova | cze |
dc.subject | mediální gramotnost | cze |
dc.subject | RVP | cze |
dc.subject | výuka | cze |
dc.subject | media | eng |
dc.subject | medial education | eng |
dc.subject | medial literacy | eng |
dc.subject | instruction | eng |
dc.title | Mediální výchova a její realizace na základní škole. | cze |
dc.title.alternative | Media literacy and its realization at the elementary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6493 | |
dc.description.abstract-translated | Diploma work engages in the new educational line, which is Medial education.
The theoretical part explaines notion of medial education, medial literacy. It describes the development of line and his obstruction to the czech education and it targets the role of medial education in the framework educational programme, it means how it should be embedded in instruction. It should fulfil the conditions.
The practical part is focusing on chances of instruction medial education and analysis classes.The methodical disposition serves as instrument for teachers and students of second - degrese on the primary school. | eng |
dc.date.accepted | 2009-02-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.description.defence | Diplomantka se soustředila při obhajobě na vymezení znalostní a dovednostní složky mediální výchovy a jejich zpracování ve školních vzdělávacích programech. Poté se zaměřila na analýzu témat a metod konkrétních hodin odučených na Základní škole v Náměšti nad Oslavou. Na závěr reagovala na oba posudky DP. | cze |