dc.contributor.advisor | Šebrle, Zdeněk | |
dc.contributor.author | Šimková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:21:45Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:21:45Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27383 | |
dc.description.abstract | Metodou nepřímého posouzení pomocí standardizovaného dotazníku, lze objektivně zjistit postoje studentů k tělesné výchově. Použit byl dotazník DIPO-J na středních školách v okrese České Budějovice. Obsahuje celkem šedesát otázek rozdělených do šesti dimenzí dle zaměření postoje. Každé odpovědi je přiřazen určitý počet bodů. V závěru dojde k porovnání výsledků mezi školami, z hlediska pohlaví a nakonec porovnání s výsledky předešlé práce na toto téma. Dotazník slouží k vyhodnocení aktuálního stavu postojů žáků k tělesné výchově jako povinného předmětu na středních školách, přičemž postoje žáků odráží přístup a zaměření učitelů tělesné výchovy jako objektu i subjektu vyučovacího procesu. Z výsledků lze usuzovat, jakým směrem se učitelství tělesné výchovy ubírá a zda není zapotřebí něco změnit. | cze |
dc.format | 75 s., 5 s. příloh | |
dc.format | 75 s., 5 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | postoje studentů k tělesné výchově | cze |
dc.subject | postoje | cze |
dc.subject | tělesná výchova | cze |
dc.subject | dotazník | cze |
dc.subject | Students` approach to the Physical Training | eng |
dc.subject | approaches | eng |
dc.subject | Physical Training | eng |
dc.subject | questionnaire | eng |
dc.title | Postoje studentů středních škol k tělesné výchově v okrese České Budějovice \\ | cze |
dc.title.alternative | Approach of the sedondary school students to the Physical Training in the district of České Budějovice | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6504 | |
dc.description.abstract-translated | By using indirect method of analyzing standard questionnaire, we can assess the approach of the students to the Physical Training. The DIPO-J questionnaire was used at secondary schools in disctrict of České Budějovice. The questionnaire consists of sixty questions dividend into six dimensions according to the approaches. A particular numer of points is assigned to each reply. Then we can compare the results among the surveyed schools according to the sex and also these results can be compared to the previous thesis on the same theme. The questionnaire is focused on students' approach to the Physical Training as a required subject at secondary shools. These approaches reflect the Physical Training teachers as a object and subject of the education process. We can view from the obtained results the current situation of the Physical Training education and we can consider if there is need to change it. | eng |
dc.date.accepted | 2009-05-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Bi-TV/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Řepka, Emil | |