Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠebrle, Zdeněk
dc.contributor.authorŠimková, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-07T12:21:45Z
dc.date.available2021-12-07T12:21:45Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27383
dc.description.abstractMetodou nepřímého posouzení pomocí standardizovaného dotazníku, lze objektivně zjistit postoje studentů k tělesné výchově. Použit byl dotazník DIPO-J na středních školách v okrese České Budějovice. Obsahuje celkem šedesát otázek rozdělených do šesti dimenzí dle zaměření postoje. Každé odpovědi je přiřazen určitý počet bodů. V závěru dojde k porovnání výsledků mezi školami, z hlediska pohlaví a nakonec porovnání s výsledky předešlé práce na toto téma. Dotazník slouží k vyhodnocení aktuálního stavu postojů žáků k tělesné výchově jako povinného předmětu na středních školách, přičemž postoje žáků odráží přístup a zaměření učitelů tělesné výchovy jako objektu i subjektu vyučovacího procesu. Z výsledků lze usuzovat, jakým směrem se učitelství tělesné výchovy ubírá a zda není zapotřebí něco změnit.cze
dc.format75 s., 5 s. příloh
dc.format75 s., 5 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpostoje studentů k tělesné výchověcze
dc.subjectpostojecze
dc.subjecttělesná výchovacze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectStudents` approach to the Physical Trainingeng
dc.subjectapproacheseng
dc.subjectPhysical Trainingeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titlePostoje studentů středních škol k tělesné výchově v okrese České Budějovice \\cze
dc.title.alternativeApproach of the sedondary school students to the Physical Training in the district of České Budějoviceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6504
dc.description.abstract-translatedBy using indirect method of analyzing standard questionnaire, we can assess the approach of the students to the Physical Training. The DIPO-J questionnaire was used at secondary schools in disctrict of České Budějovice. The questionnaire consists of sixty questions dividend into six dimensions according to the approaches. A particular numer of points is assigned to each reply. Then we can compare the results among the surveyed schools according to the sex and also these results can be compared to the previous thesis on the same theme. The questionnaire is focused on students' approach to the Physical Training as a required subject at secondary shools. These approaches reflect the Physical Training teachers as a object and subject of the education process. We can view from the obtained results the current situation of the Physical Training education and we can consider if there is need to change it.eng
dc.date.accepted2009-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineBi-TV/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŘepka, Emil


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam