dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Kubů, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:22:09Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:22:09Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27408 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je tvořena čtyřmi částmi. První část je teoretická a věnuje se využití počítače při vyučování matematiky, výuce v počítačové učebně a vybavenosti českých škol výpočetní technikou. Druhá část je věnována programu Geonext, který jsem si vybrala pro jeho přehlednost a jednoduché ovládání. Třetí část popisuje mikroexperiment, který jsem provedla v šesté třídě základní školy. Při tomto mikroexperimentu jsem využila příklady vytvořené v programu Geonext. V poslední části jsou uvedeny příklady, které jsem v programu Geonext vypracovala, ale nevyužila jsem je při mikroexperimentu. | cze |
dc.format | 59 s., 9 s obr. příloh | |
dc.format | 59 s., 9 s obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | geometrie | cze |
dc.subject | dynamická geometrie | cze |
dc.subject | Geonext | cze |
dc.subject | počítačem podporovaná výuka | cze |
dc.subject | projektové vyučování | cze |
dc.subject | Geometry | eng |
dc.subject | Dynamic geometry | eng |
dc.subject | Geonext | eng |
dc.subject | PC supported lessons | eng |
dc.subject | project lessons | eng |
dc.title | Návrh metodické příručky ke geometrickému náčrtníku Geonext | cze |
dc.title.alternative | Creating a methodical paper for using Geonext | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6592 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis consists of four parts. The first part is theoretical and focuses on the use of PC in Math lessons, generally lessons in PC laboratory and the PC facilities of Czech schools. The second part of the thesis focuses on the Geonext programme which I have selected for its lucidity and simplicity in using the programme. Third part of the thesis describes a microexperiment, which I have conducted in 6th class of Grammar school. Exercises produced in the Geonext programme were used in this microexperiment. Exercises, which I have worked up in the Geonext programme, but did not use in the microexperiment, are described in the last part of the thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2009-06-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | M-VT/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |