Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavlisová, Helena
dc.contributor.authorHovorková, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-07T12:22:14Z
dc.date.available2021-12-07T12:22:14Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27413
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných základních škol. Teoretická část je zaměřena na pojem integrace jako takový, její formy, vývoj integrovaného vzdělávání v České republice i v zahraničí a legislativou vztahující se k integraci. Dále se věnuje podmínkám nutným k realizaci školní integrace a dalším faktorům ovlivňujícím její úspěšnost. Praktická část zahrnuje provedený výzkum. Cílem bylo zjistit aktuální problémy integrace z pohledu ředitelů základních škol, učitelů 1. stupně a rodičů integrovaných dětí. K tomuto účelu bylo použito dotazníkové šetření, které proběhlo na 17 základních školách a jehož výsledky jsou v práci prezentovány a zhodnoceny.cze
dc.format102 s.
dc.format102 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectintegracecze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjecthandicapcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectškolacze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectintegrationeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjecthandicapeng
dc.subjectpupileng
dc.subjectschooleng
dc.subjectfamilyeng
dc.titleAktuální problémy školní integrace z pohledu školy a rodinycze
dc.title.alternativeCurrent problems of the school integration from the point of view of school and familyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6598
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with integration of children with special education needs into the common primary schools. The theoretical part is focused on phenomenon ''integration“, its types, evolution of integrated education in the Czech Republic and abroad, and integration legislature. Further the conditions necessary for realisation of school integration and other factors influencing its success are discussed. The practical part involves a performed research. The aim was to find out the actual problems of integration from point of view of the following people: directors of primary school, infant school teachers and parents of integrated children. To obtain these data the questionnaire research was used, which was done on 17 primary schools. The results of this research are presented and finally discussed in this thesis.eng
dc.date.accepted2009-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-TV-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuchánková, Eva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam