Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorCarbová, Anna
dc.date.accessioned2021-12-07T12:22:16Z
dc.date.available2021-12-07T12:22:16Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27415
dc.description.abstractTématem práce je tvorba kurzu anglického jazyka pro specifické potřeby, který navštěvují studenti prvního ročníku neučitelského oboru Informační technologie na Pedagogické Fakultě Jihočeské Univerzity v Českých Budějovicích. Po prostudování dostupné vědecké literatury je vytvořen dotazník pro zjištění potřeb těchto studentů, jsou dotazování možní budoucí zaměstnavatelé a současní učitelé odborných předmětů na katedře informačních technologií a po analýze všech informací je vytvořen dvousemestrální sylabus pro tento kurz, kde každá hodina obsahuje název, téma, dovednosti a jazykové nástroje. Následuje popis dvou ukázkových hodin včetně metodického příručky krok za krokem a přílohy s materiálem pro studenty.cze
dc.formatviii, 95 s.
dc.formatviii, 95 s.
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectESPcze
dc.subjectinformační technologiecze
dc.subjecttvorba sylabůcze
dc.subjectESPeng
dc.subjectInformation Technologyeng
dc.subjectcourse designeng
dc.titleVýuka angličtiny pro zvláštní účely a příprava kurzů angličtiny pro studenty výpočetní technikycze
dc.title.alternativeTeaching English for Specific Purposes and designing courses for Information Technology studentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6607
dc.description.abstract-translatedThe subject of this diploma thesis is to design an ESP course for a group of bachelor Information Technology students in their first year of study at University of South Bohemia in České Budějovice, Pedagogical Faculty. After researching professional literature, creating and processing a needs analysis questionnaire and making interviews with future employers and subject teachers, a synthesis of the needs analysis is carried out and a two-semestral course is designed. Every week’s material contains a topic and a list of skills, subskills and activities. In the next part, two lessons are presented with step-by-step methodical instructions for the teacher and a handout material for the students.eng
dc.date.accepted2009-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-NJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam