dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Carbová, Anna | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:22:16Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:22:16Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27415 | |
dc.description.abstract | Tématem práce je tvorba kurzu anglického jazyka pro specifické potřeby, který navštěvují studenti prvního ročníku neučitelského oboru Informační technologie na Pedagogické Fakultě Jihočeské Univerzity v Českých Budějovicích. Po prostudování dostupné vědecké literatury je vytvořen dotazník pro zjištění potřeb těchto studentů, jsou dotazování možní budoucí zaměstnavatelé a současní učitelé odborných předmětů na katedře informačních technologií a po analýze všech informací je vytvořen dvousemestrální sylabus pro tento kurz, kde každá hodina obsahuje název, téma, dovednosti a jazykové nástroje. Následuje popis dvou ukázkových hodin včetně metodického příručky krok za krokem a přílohy s materiálem pro studenty. | cze |
dc.format | viii, 95 s. | |
dc.format | viii, 95 s. | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | ESP | cze |
dc.subject | informační technologie | cze |
dc.subject | tvorba sylabů | cze |
dc.subject | ESP | eng |
dc.subject | Information Technology | eng |
dc.subject | course design | eng |
dc.title | Výuka angličtiny pro zvláštní účely a příprava kurzů angličtiny pro studenty výpočetní techniky | cze |
dc.title.alternative | Teaching English for Specific Purposes and designing courses
for Information Technology students | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6607 | |
dc.description.abstract-translated | The subject of this diploma thesis is to design an ESP course for a group of bachelor Information Technology students in their first year of study at University of South Bohemia in České Budějovice, Pedagogical Faculty. After researching professional literature, creating and processing a needs analysis questionnaire and making interviews with future employers and subject teachers, a synthesis of the needs analysis is carried out and a two-semestral course is designed. Every week’s material contains a topic and a list of skills, subskills and activities. In the next part, two lessons are presented with step-by-step methodical instructions for the teacher and a handout material for the students. | eng |
dc.date.accepted | 2009-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJ-NJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |