dc.contributor.advisor | Suchánková, Eva | |
dc.contributor.author | Novosadová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:22:20Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:22:20Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-06-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27419 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou studentů se speciálními potřebami na středních školách. Zaměřuje se na individuální přístup jednotlivých učitelů, speciálních pedagogů či asistentů pedagoga. Z odborné terminologie jsou vysvětleny speciální poruchy a vady různého rozsahu, diagnostické metody, integrace znevýhodněného studenta a její stupně Práce se orientuje též na kompetence speciálně pedagogických center a jejich kooperaci se středními školami. Další součástí práce je též tvorba individuálně vzdělávacích programů.
Teoretická část je doplněna dotazníkovým šetřením, které bylo provedeno na středních školách v Českých Budějovicích. | cze |
dc.format | 84 | |
dc.format | 84 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Studenti se speciálními potřebami | cze |
dc.subject | Specifické disciplíny | cze |
dc.subject | Diagnostika znevýhodněného studenta a jeho integrace | cze |
dc.subject | Individuálně vzdělávací program | cze |
dc.subject | Students with special needs | eng |
dc.subject | diagnostic methods | eng |
dc.subject | special pedagogical centres | eng |
dc.title | Studenti se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole. | cze |
dc.title.alternative | Students with special educational needs in high school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6623 | |
dc.description.abstract-translated | This dissertation (thesis) deals with dilema of students with special needs at the high schools. It targets the individual ingress to particular teachers, special pedagogues or pedagogue assistants. From classified terminology are explained special disorders and defects of different sorts, diagnostic methods, integration of disadvantaged student and it's level. This work orientates as well on competence of special pedagogical centres and their cooperation with high schools.
Theoretical part is complete with questionary examination, which was made at the high schools in Ceske Budejovice- Southern Bohemia. | eng |
dc.date.accepted | 2009-09-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NJ-Bi/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dvořáková, Miloslava | |