Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSuchánková, Eva
dc.contributor.authorNovosadová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-07T12:22:20Z
dc.date.available2021-12-07T12:22:20Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27419
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou studentů se speciálními potřebami na středních školách. Zaměřuje se na individuální přístup jednotlivých učitelů, speciálních pedagogů či asistentů pedagoga. Z odborné terminologie jsou vysvětleny speciální poruchy a vady různého rozsahu, diagnostické metody, integrace znevýhodněného studenta a její stupně Práce se orientuje též na kompetence speciálně pedagogických center a jejich kooperaci se středními školami. Další součástí práce je též tvorba individuálně vzdělávacích programů. Teoretická část je doplněna dotazníkovým šetřením, které bylo provedeno na středních školách v Českých Budějovicích.cze
dc.format84
dc.format84
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectStudenti se speciálními potřebamicze
dc.subjectSpecifické disciplínycze
dc.subjectDiagnostika znevýhodněného studenta a jeho integracecze
dc.subjectIndividuálně vzdělávací programcze
dc.subjectStudents with special needseng
dc.subjectdiagnostic methodseng
dc.subjectspecial pedagogical centreseng
dc.titleStudenti se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole.cze
dc.title.alternativeStudents with special educational needs in high schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6623
dc.description.abstract-translatedThis dissertation (thesis) deals with dilema of students with special needs at the high schools. It targets the individual ingress to particular teachers, special pedagogues or pedagogue assistants. From classified terminology are explained special disorders and defects of different sorts, diagnostic methods, integration of disadvantaged student and it's level. This work orientates as well on competence of special pedagogical centres and their cooperation with high schools. Theoretical part is complete with questionary examination, which was made at the high schools in Ceske Budejovice- Southern Bohemia.eng
dc.date.accepted2009-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJ-Bi/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDvořáková, Miloslava


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam