dc.contributor.advisor | Jošt, Jiří | |
dc.contributor.author | Kohutková, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:22:32Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:22:32Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27431 | |
dc.description.abstract | Anotace
Subdeprivace je jedním z mnoha aspektů dnešní doby. Ve své práci zdůrazňuji složitou
situaci, ve které se nachází budoucnost našich dětí. Při zpracování teoretické části jsem vycházela
z výzkumů profesora Matějčka, který se touto problematikou zabýval.
Pro výzkum byly vybrány dvě skupiny.
Experimentální skupina z dětských domovů a kontrolní skupina, která byla vybrána podle
stejného věku a pohlaví dítěte. Obě skupiny navštěvují stejnou základní školu a tytéž třídy.
Sledovány byly v oblasti socializace, školních výsledku, zdraví.
Šetření jsou zpracována, vyhodnocena a jejich výsledky jsou doloženy pomocí tabulek
v praktické části. | cze |
dc.format | 62 s. | |
dc.format | 62 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Psychická deprivace | cze |
dc.subject | potřeby dětí | cze |
dc.subject | subdeprivace | cze |
dc.subject | ztráta rodičů úmrtím | cze |
dc.subject | rozvod | cze |
dc.subject | nechtěné děti | cze |
dc.subject | emoce | cze |
dc.title | Subdeprivace a její následky pro školní vývoj dítěte | cze |
dc.title.alternative | Subdeprivation and its conseguences for a school developmant of the child | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6648 | |
dc.description.abstract-translated | Annotation
Subdeprivation is one of the most aspect of today´s time. In my dissertation I accent the complicated situation in which our children´s future is. At the theoretic part of elaboration I issued from researches Prof. Matějček. He was engaged in these questions.
For this research were chosen two groups.
Experimental group of children´s homes and control group, what was chosen according to the same age and sex the child. Both groups visit the same primary school and the same form. Children were monitoring in socialization, school results, health.
Quest is processed, evaluationed, the answers you can see in the chart in the practical part of dissertation. | eng |
dc.date.accepted | 2009-05-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-SPG | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Franclová, Marta | |