dc.contributor.advisor | Tržilová, Dana | |
dc.contributor.author | Jaroušová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:22:51Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:22:51Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2008-04-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27448 | |
dc.description.abstract | Hlavním obsahem diplomové práce je rozbor jednotlivých projektů s příklady v programu Imagine. Práce by měla posloužit hlavně učitelům na 1. stupni ZŠ v zapojení počítače do výuky matematiky nebo výtvarné výchovy.Diplomová práce je rozdělena do 3 hlavních částí. První část vymezuje teorii grafických editorů a animace. Druhá část je zaměřena na projekty vytvořené v programu Imagine a v třetí část obsahuje řešené projekty dětmi a hodnocení.\\ | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Programovací jazyk Imagine. | cze |
dc.subject | Imagine programme. | eng |
dc.title | Programovací jazyk Imagine na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Imagine on primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6710 | |
dc.description.abstract-translated | The main subject of the thesis is the analysis of particular projects with examples in the Imagine programme. The paper should agree with primary school teachers in involvement computers in maths and art teaching.The thesis is devided into three main parts. The first one defines the teory of graphic editors and animation. The second part is intent on the projects made in Imagine programme and the third one includes projects solved by children and the evaluation.\ | eng |
dc.date.accepted | 2009-06-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-VV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |