dc.contributor.advisor | Mazehóová, Yvona | |
dc.contributor.author | Šimečková, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:23:21Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:23:21Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27474 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na nadání a metody jeho rozvíjení. V úvodu práce jsou vysvětleny základní pojmy (nadání, jeho formy, talent,{&x2026;}), následně způsoby odhalování a rozpoznávání nadaného jedince, druhu nadání a typických znaků nadání. Dále jsou zmíněny přístupy ve vzdělávání nadaných dětí a způsob určení vhodné metody práce pro konkrétního jedince. V praktické části práce jsou tyto přístupy a metody posuzovány na základě reálného využití a využívání v praxi. Podkladem pro toto posouzení je hodnocení učitelů a rodičů žáka. Informace získané výzkumnou činností jsou porovnávány s údaji uvedenými v teoretické části práce. | cze |
dc.format | 89 s., 8 s. obr. příloh | |
dc.format | 89 s., 8 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | nadání | cze |
dc.subject | nadané dítě | cze |
dc.subject | rozvoj nadání | cze |
dc.subject | individuální přístup učitele | cze |
dc.subject | vzdělávání nadaných žáků | cze |
dc.subject | talent | eng |
dc.subject | gifted child | eng |
dc.subject | developement of talent | eng |
dc.subject | individual approach of teacher | eng |
dc.subject | educating gifted children | eng |
dc.title | Nadané děti a přístupy k nim | cze |
dc.title.alternative | Gifted children and relationship to them | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 9826 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on talents and methods to deal with them. The basic terms (gifts, their types, talent etc.) are explained at the beginning of the work, followed by methods of detection and recognition of individual talent, types of talent and specific groups of talented individuals. Furthermore, there are mentioned approaches in educating gifted children and ways to choose appropriate method for specific individuals. In the practical part of this thesis, these approaches and methods are judged on the basis of realistic usage and use in practice. The basis for this judgement is the evaluations of the teachers and the parents. The information acquired by research work is compared with conclusions of the theoretic part. | eng |
dc.date.accepted | 2009-05-05 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kouřilová, Jana | |