Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMazehóová, Yvona
dc.contributor.authorŠimečková, Šárka
dc.date.accessioned2021-12-07T12:23:21Z
dc.date.available2021-12-07T12:23:21Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27474
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na nadání a metody jeho rozvíjení. V úvodu práce jsou vysvětleny základní pojmy (nadání, jeho formy, talent,{&x2026;}), následně způsoby odhalování a rozpoznávání nadaného jedince, druhu nadání a typických znaků nadání. Dále jsou zmíněny přístupy ve vzdělávání nadaných dětí a způsob určení vhodné metody práce pro konkrétního jedince. V praktické části práce jsou tyto přístupy a metody posuzovány na základě reálného využití a využívání v praxi. Podkladem pro toto posouzení je hodnocení učitelů a rodičů žáka. Informace získané výzkumnou činností jsou porovnávány s údaji uvedenými v teoretické části práce.cze
dc.format89 s., 8 s. obr. příloh
dc.format89 s., 8 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnadánícze
dc.subjectnadané dítěcze
dc.subjectrozvoj nadánícze
dc.subjectindividuální přístup učitelecze
dc.subjectvzdělávání nadaných žákůcze
dc.subjecttalenteng
dc.subjectgifted childeng
dc.subjectdevelopement of talenteng
dc.subjectindividual approach of teachereng
dc.subjecteducating gifted childreneng
dc.titleNadané děti a přístupy k nimcze
dc.title.alternativeGifted children and relationship to themeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9826
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on talents and methods to deal with them. The basic terms (gifts, their types, talent etc.) are explained at the beginning of the work, followed by methods of detection and recognition of individual talent, types of talent and specific groups of talented individuals. Furthermore, there are mentioned approaches in educating gifted children and ways to choose appropriate method for specific individuals. In the practical part of this thesis, these approaches and methods are judged on the basis of realistic usage and use in practice. The basis for this judgement is the evaluations of the teachers and the parents. The information acquired by research work is compared with conclusions of the theoretic part.eng
dc.date.accepted2009-05-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKouřilová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam