Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorGrögerová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:23:22Z
dc.date.available2021-12-07T12:23:22Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27475
dc.description.abstractDiplomová práce si dává za cíl blíže porovnat kresebný projev u dětí na dvou odlišných výchovně-vzdělávacích institucích, na škole tzv. běžné a na škole waldorfské. První oddíl teoretické části se blíže zabývá specifiky a odlišnostmi waldorfské pedagogiky v porovnání s tradičním školským systémem. V druhém oddílu je nastíněn vývoj kresebného projevu u dětí, s užším zaměřením na II. stupeň ZŠ. Praktická část analyzuje soubor 82 kreseb lidské postavy a dotazníkových psychologických testů získaných od dětí 6. a 9. tříd obou typů škol. Cílem práce je postihnout případné odlišnosti v tvořivém přístupu dětí obou typů školství k zadaným tématům.cze
dc.format82 s., 20 s. příloh
dc.format82 s., 20 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectwaldorfská pedagogikacze
dc.subjectwaldorfská školacze
dc.subjectkresebný projev dětícze
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectWaldorf Pedagogyeng
dc.subjectWaldorf Schooleng
dc.subjectArt Work of Childreneng
dc.subjectCreativityeng
dc.titlePorovnání kresebného projevu dětí staršího školního věku ve waldorfské a tradiční základní školecze
dc.title.alternativeComparing the Art Work of Pupils at the Second Level Common School and the Waldorf Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9827
dc.description.abstract-translatedThe candidate´s work aims to compare art work of pupils at two different educational institutions: a regular primary school and a Waldorf school. The first chapter of the theoretical part deals with specific features of waldorf pedagogy in comparison to that in the traditional educational system. The second chapter outlines the development of children´s art skills, especially at the second level of a primary school. The practical part analyses a set of 82 drawings of a human figure and a Sentence Completion Test collected from the sixth and ninth grade pupils of both schools. The aim of this work is to discern possible differences in the children´s creativity at both types of schools.eng
dc.date.accepted2009-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFranclová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam