dc.contributor.advisor | Dvořáková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Břížková, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:23:41Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:23:41Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27490 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá metodikou výuky anglického jazyka u dětí s postižením na základní škole praktické. V teoretické části jsou charakterizována postižení, která nejvíce ovlivňují výuku anglického jazyka, výukové metody, formy práce a stavba vyučovací hodiny. Dále jsou zde popsány vyučovací předmět Anglický jazyk dle Rámcového vzdělávacího programu a metodika anglického jazyka s přihlédnutím ke specifickým postupům u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktická část diplomové práce doplňuje teorii o výukové situace, které byly pozorovány v základní škole praktické. Jsou zde vypracovány kazuistiky pozorovaných žáků a popsány metody, které učitel ve výuce dětí s postižením používá. | cze |
dc.format | 103 s. | |
dc.format | 103 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Výuka anglického jazyka u dětí s postižením | cze |
dc.title.alternative | Teaching English to Pupils with Disabilities | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 9866 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of my diploma thesis is to ascertain how the children with disabilities are taught the English language at special school. The theoretical part characterizes the disabilities which causing the main learning difficulties, describes methods, organization, lesson structure, developing language skills, and provides advice for teaching children with learning difficulties. The English as a school subject is based on the Framework Education Programme. The practical part of the diploma thesis supports the theoretical background by examples of the specific learning situations which I observed at the special school. I cursorily characterise the special school and the pupils, and I deal with the methods and organization which teacher uses while teaching children with disabilities. | eng |
dc.date.accepted | 2009-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ(AJ)-SPG | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |