Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Kateřina
dc.contributor.authorBřížková, Martina
dc.date.accessioned2021-12-07T12:23:41Z
dc.date.available2021-12-07T12:23:41Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27490
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá metodikou výuky anglického jazyka u dětí s postižením na základní škole praktické. V teoretické části jsou charakterizována postižení, která nejvíce ovlivňují výuku anglického jazyka, výukové metody, formy práce a stavba vyučovací hodiny. Dále jsou zde popsány vyučovací předmět Anglický jazyk dle Rámcového vzdělávacího programu a metodika anglického jazyka s přihlédnutím ke specifickým postupům u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktická část diplomové práce doplňuje teorii o výukové situace, které byly pozorovány v základní škole praktické. Jsou zde vypracovány kazuistiky pozorovaných žáků a popsány metody, které učitel ve výuce dětí s postižením používá.cze
dc.format103 s.
dc.format103 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleVýuka anglického jazyka u dětí s postiženímcze
dc.title.alternativeTeaching English to Pupils with Disabilitieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9866
dc.description.abstract-translatedThe aim of my diploma thesis is to ascertain how the children with disabilities are taught the English language at special school. The theoretical part characterizes the disabilities which causing the main learning difficulties, describes methods, organization, lesson structure, developing language skills, and provides advice for teaching children with learning difficulties. The English as a school subject is based on the Framework Education Programme. The practical part of the diploma thesis supports the theoretical background by examples of the specific learning situations which I observed at the special school. I cursorily characterise the special school and the pupils, and I deal with the methods and organization which teacher uses while teaching children with disabilities.eng
dc.date.accepted2009-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ(AJ)-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam