Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Kateřina
dc.contributor.authorCihlářová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-07T12:23:42Z
dc.date.available2021-12-07T12:23:42Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-05-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27491
dc.description.abstractTato diplomová práce pojednává o nejfrekventovanějších chybách českých žáků v anglické výslovnosti. V teoretické části autorka popisuje všechny důležité aspekty výslovnosti, faktory, které výslovnost ovlivňují a také různé přístupy k výuce výslovnosti. Dále charakterizuje problematické hlásky a uvádí techniky vhodné pro odstranění případných problémů. V praktické části autorka hodnotí, jakou pozici zastává výuka výslovnosti v některých učebnicích anglického jazyka a jaké typy cvičení jsou nejčastěji používány. Stěžejní částí je analýza výslovnostních chyb žáků na druhém stupni základní školy, srovnání s chybami žáků na prvním stupni a navržení vhodných cvičení pro odstranění nejčastějších problémů.cze
dc.format75 s., 10 s. příloh
dc.format75 s., 10 s. příloh
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýslovnostcze
dc.subjecthláskycze
dc.subjectsamohláskycze
dc.subjectsouhláskycze
dc.subjectpronunciationeng
dc.subjectsoundseng
dc.subjectconsonantseng
dc.subjectvowelseng
dc.titleNejčastější výslovnostní chyby českých žáků v angličtiněcze
dc.title.alternativeThe Most Frequent Errors in English Pronunciation Made by Czech Studentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9867
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the most frequent errors in English pronunciation that are made by Czech students. In the theoretical part the authoress describes all the important aspects of pronunciation, factors that influence pronunciation and also some approaches to the teaching of pronunciation. Then she describes the problem sounds and some correction techniques. In the practical part the authoress evaluates what is the position of teaching pronunciation in some textbooks and which types of exercises are the most frequent. The essential part form the analysis of pronunciation errors made by pupils at middle school, the comparison with mistakes of children at elementary school and the proposal of activities that may be helpful for the removal of possible problems.eng
dc.date.accepted2009-06-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam