dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Krátká, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:23:43Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:23:43Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27492 | |
dc.description.abstract | Ve své diplomové práci se zabývám procenty a osovou souměrností a jejich výukou s využitím počítače. Konkrétně se jedná o výuku pomocí interaktivní tabule.
Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části se zabývám různými metodami výuky, možnostmi využití počítačů ve výuce a také možnostmi interaktivní tabule obecně.
Druhou část tvoří mnou vytvořené pracovní listy pro interaktivní tabuli a jejich aplikace ve výuce žáků 2. ročníku středního odborného učiliště. V závěru jsou potom uvedeny výsledky a poznatky, které jsem během této výuky získala. | cze |
dc.format | 57 s., 3 s. obr. příloh | |
dc.format | 57 s., 3 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | interaktivní tabule | cze |
dc.subject | počítač ve výuce | cze |
dc.subject | procenta | cze |
dc.subject | osová souměrnost | cze |
dc.subject | interactive whiteboard | eng |
dc.subject | ICT | eng |
dc.subject | percentage | eng |
dc.subject | axial symmetry | eng |
dc.title | Návrh pracovních listů pro výuku matematiky na ZŠ a SOU, vybrané kapitoly - procenta, osová souměrnost | cze |
dc.title.alternative | Workbook proposal for teaching Mathematics at primary and secondary school, chosen chapters - percentage, axial symmetry | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 9872 | |
dc.description.abstract-translated | My thesis is focused on using ICT (Information and Communication Technology) for teaching about percentage and axial symmetry. Specifically I am using an interactive whiteboard to support my teaching.
The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The first part is looking into various teaching methods, use of ICT and the interactive whiteboard in teaching in general.
The second part of my thesis contains a workbook I have prepared to support my teaching on the interactive whiteboard and the application of the workbook during lessons for the students on secondary school. I have concluded my thesis with evaluation of my teaching methods and reflective practice. | eng |
dc.date.accepted | 2009-06-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | M-Z/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |