dc.contributor.advisor | Cvach, Radek | |
dc.contributor.author | Debrecinová, Stanislava | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:23:55Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:23:55Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27501 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce poukazuje na význam průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova. V teoretické části práce jsou vymezena průřezová témata, jak jsou obsažena v RVP ZV. Blíže je pak pozornost věnována na průřezové téma ''Osobnostní a sociální výchova (dále OSV)''. V praktické části jsou zpracovány poznatky z průzkumu, který byl realizován na vzorku škol, které mají již roční zkušenost s uvedením svých Školních vzdělávacích programů, respektive s promítnutím Osobnostní a sociální výchovy, zakotvené v programu, do vlastního systému vzdělávání. | cze |
dc.format | 81 s., 3 s. | |
dc.format | 81 s., 3 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kognitivně {--} behaviorální terapie | cze |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | osobnostní a sociální výchova | cze |
dc.subject | prevence | cze |
dc.subject | projektová výuka | cze |
dc.subject | průřezová témata | cze |
dc.subject | první stupeň ZŠ | cze |
dc.subject | RVP ZV | cze |
dc.subject | ŠVP ZV | cze |
dc.subject | cognitive - behavioral therapy | eng |
dc.subject | communication | eng |
dc.subject | cross-cutting themes | eng |
dc.subject | first grade of elementary school | eng |
dc.subject | general curriculum of basic education | eng |
dc.subject | personal and social education | eng |
dc.subject | prevention | eng |
dc.subject | project instruction | eng |
dc.subject | school curriculum for basic education | eng |
dc.title | Přístupy k "Osobnostní a sociální výchově" ve výuce na 1. stupni ZŠ. | cze |
dc.title.alternative | APPROACHES TO PERSONALITY AND SOCIAL EDUCATION IN TEACHING AT PRIMARY SCHOOL | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 9924 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis highlights the importance of the cross-cutting theme of ''Personal and social education.“ Various cross-cutting issues such as those included in the general curriculum of basic education are defined in the theoretical part of the work. However, closer attention is dedicated to the cross-cutting theme of "Personal and social education". Presented in the practical part of the thesis is the information from the survey conducted on the sample of schools. These schools have had a yearly experience in application of their School education programs, including Personal and social education, into their own education systems. | eng |
dc.date.accepted | 2009-05-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-SPG | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Šebek, Mojmír | |