Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorŠtefanová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:24:05Z
dc.date.available2021-12-07T12:24:05Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27508
dc.description.abstractDiplomová práce sleduje rodinné kontexty specifických poruch učení. Teoretická část popisuje problematiku SPU, její projevy, příčiny, diagnostiku a nápravná opatření. Pozornost je věnována také roli rodičů v kontextu problematiky SPU a stresu s tím spojeným. Výzkumná část sleduje rodiny dětí s SPU. Na základě kvalitativního výzkumu je popsáno, jak rodiče přistupují k diagnóze SPU u svých dětí, jaké jsou jejich přístupy k nápravě a zvládání stresu. Poslední část práce tvoří přílohy obsahující ukázky jednotlivých rozhovorů s rodiči použitých při výzkumu.cze
dc.format72 s.
dc.format72 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifická porucha učenícze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectkvalitativní výzkumcze
dc.subjectanalýza rozhovorůcze
dc.subjectspecific learning disturbanceseng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectqualitative researcheng
dc.subjectthe analysis of interviewseng
dc.titleRodina dítěte se SPUcze
dc.title.alternativeThe Family of a child with specific learning disorderseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9934
dc.description.abstract-translatedThe thesis follows the family context of specific learning disorders. The theoretic part describes the problem of specific learning disorders, their tokens, causes, diagnostics and corrective remedies. The thesis also focuses on role of parents in the context of the problems of learning disturbances and of the stress that is connected with these problems. Experimental part follows the families of children with learning disturbances. By virtue of qualitative research it describes how the parents accept the learning disturbance diagnosis of their children, how they approach to the remedy and how they manage the problem of stress. The last part is made up by supplements containing the illustrations of interviews that have been used during the research.eng
dc.date.accepted2009-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFranclová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam