Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvejda, Gabriel
dc.contributor.authorDrábková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:50:33Z
dc.date.available2021-12-07T12:50:33Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27523
dc.description.abstractBakalářská práce ‚qDětské časopisy jako médium pro předškolní vzdělávání'' se zabývá významem a obsahem časopisů určených dětem předškolního věku. Pozornost je věnována současným i historickým výtiskům, což umožnilo komplexnější náhled na celou problematiku. Práce je členěna do dvou stěžejních částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsem se zaměřila na vymezení pojmu předškolního časopisu, na jeho postavení v kontextu ostatních médií, tradiční obsah i již zmíněnou historii a současnost. Je zde poukázáno na pozitivní i negativní dopady dětských časopisů a na vliv, který mají v procesu výchovy a vzdělávání. Praktická část úzce navazuje na teoretickou a doplňuje ji o aktuální sondu do soudobých rodin. Tímto výzkumným šetřením jsem chtěla poodhalit zájem rodičů o dětský časopis jako takový a význam, který je mu přikládán. Dále je zde téma dětského časopisu podrobně rozebíráno. Současně se zde uvádí možnosti, jak předcházet některým negativním vlivům. Abych lépe poznala náročnost tvorby časopisu určeného předškolním dětem, vytvořila jsem vlastní schéma časopisu s názvem ‚qTři kamarádi''. Použitelnost vlastního konceptu jsem následně ověřila u některých pedagogických autorit v mateřských školách.cze
dc.format55 s., 7s. příloh
dc.format55 s., 7s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDětské časopisycze
dc.subjectpředškolní dítěcze
dc.subjectčasopis jako médiumcze
dc.subjecthistorie předškolního časopisucze
dc.subjectsoučasné předškolní časopisycze
dc.subjectChildren´s Magazineseng
dc.subjectPre-School Educationeng
dc.subjectpre-school childreneng
dc.titleDětské časopisy jako médium pro předškolní vzdělávánícze
dc.title.alternativeChildren´s Magazine as a Medium for Pre-School Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11807
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor´s thesis ''Children´s Magazines as a Medium for Pre-School Education’q deals with the importance and contents of the magazines intended for children of the pre-school age. The attention is paid to contemporary and historical issues, which enabled me to have a more complex insight into the whole topic. The thesis is divided into two main parts, the theoretical and the practical one. In the theoretical part I focused on the definition of the concept of a pre-school magazine, on its position in the context of the other media, the traditional contents and the above-mentioned history and the present state. It is further referred to the positive and negative impacts of children´s magazines and the influence they have in the process of education. The practical part is closely connected to the theoretical part and it deals with the current research in contemporary families. By this research, I wanted to test the interest of parents in the children´s magazine as such and to evaluate the importance, which is attached to it. The topic of a children´s magazine is further analysed here in detail. I also mentioned the possibilities of preventing some negative impacts. In order to know the difficulties in creating a magazine intended for pre-school children, I created my own scheme of a magazine called ''Three Friends’q. Subsequently, I verified the applicability of my own concept with some pedagogical authorities in kindergartens.eng
dc.date.accepted2010-04-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam