Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorRachačová, Iveta
dc.date.accessioned2021-12-07T12:50:59Z
dc.date.available2021-12-07T12:50:59Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27620
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Využití canisterapie u dětí s ADHD (Attention Deficit Hyperaktivity Disorder) se zaměřuje na popis využití canisterapie jako podpůrné terapeutické metody u klientů s ADHD v mateřské škole. Teoretická část se věnuje problematice canisterapie , zmiňuje historii jejího vzniku, přibližuje pojmy s canisterapií úzce související, zabývá se vztahem mezi dítětem a psem, působením canisterapie na psychiku člověka, metodami canisterapie apod. V teoretické části je dále přiblížena problematika ADHD - související pojmy, příčiny vzniku, projevy, životní kontexty dětí s ADHD, apod. Praktická část obsahuje tři případové studie dětí s ADHD u nichž došlo na základě doporučení speciálního pedagoga k zapojení do programu canisterapie. Součástí praktické části je i rozhovor se speciálním pedagogem působícím v MŠ, který zde program canisterapie zavedl.cze
dc.format78 s. 5 s. obr. příloh.
dc.format78 s. 5 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleVyužití canisterapie u dětí s ADHDcze
dc.title.alternativeThe use of canistherapy in children with ADHD ( Attention deficit hyperactivity disorder)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15259
dc.description.abstract-translatedThe qualification of bachelor thesis under the name of Usage of canine therapy by the children with ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) refers to the use of dogs in relation to clients with ADHD in nursery schools. The theoretical part addresses the origin of canine therapy and related themes, for instance the relation of dogs and children, canine therapy activity on a baby’s psyche etc. Also in theoretical part, the questions of ADHD are overviewed (eg. related thoughts, reasons of origin, symptoms, the lifestyle of children with ADHD, etc). The practical part contains three case studie of children with ADHD who were recommended the canine therapy prospectus under the authority of a related teacher. The practical part contains a dialogue with such a teacher who works in a nursery school and who had introduced canine therapy there.eng
dc.date.accepted2010-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKouřilová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam