Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDastlík, Lukáš
dc.contributor.authorFenclová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-07T12:51:25Z
dc.date.available2021-12-07T12:51:25Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27675
dc.description.abstractPráce se zabývá otázkou smysluplnosti života ve skupině adolescentů, porovnává jejich vnímání smyslu života z hlediska pohlaví, věku a studované školy. Teoretická část vymezuje adolescenci jako vývojové období, dále popisuje problematiku smyslu života, jeho východiska a teorie, nauku V. E. Frankla a logoterapii jako techniku zabývající se tímto fenoménem. Praktická část obsahuje výzkum založený na dotazníku Logo-test a psané eseji, snaží se tady zachytit problematiku jak kvantitativním, tak kvalitativním zkoumáním.cze
dc.format73 s., 12 s. příloh
dc.format73 s., 12 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectadolescencecze
dc.subjectsmysl životacze
dc.subjectlogoterapiecze
dc.subjectV. E. Franklcze
dc.subjectE. S. Lukasovácze
dc.subjectvnímaná smysluplnostcze
dc.subjectexistenciální frustracecze
dc.subjectLogo-testcze
dc.subjectadolescenceeng
dc.subjectmeaning of lifeeng
dc.subjectlogotherapyeng
dc.subjectV. E. Frankleng
dc.subjectE. S. Lukasováeng
dc.subjectperceived meaningfulnesseng
dc.subjectexistential frustrationeng
dc.subjectLogo-testeng
dc.titleVnímání smyslu života adolescentycze
dc.title.alternativeAdolescents' perceptions of the meaning of lifeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15389
dc.description.abstract-translatedThe presented thesis deals with the meaningfulness of life in a group of adolescents, compares their perceptions of the meaning of life in light of gender, age and the type of school which they are attending. The theoretical part defines adolescence as an evolutional period, further describes the problems of the meaning of life, its resource and theory, V. E. Frankl´s theory and logotheraphy as a technique which deals with this phenomenon. Following practical part includes a research work based on questionnaire Logo-test and an essay, tries to take down problems both qualitative and quantitative analysis.eng
dc.date.accepted2010-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMan, František


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam