dc.contributor.advisor | Dastlík, Lukáš | |
dc.contributor.author | Fenclová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:51:25Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:51:25Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27675 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá otázkou smysluplnosti života ve skupině adolescentů,
porovnává jejich vnímání smyslu života z hlediska pohlaví, věku a studované školy.
Teoretická část vymezuje adolescenci jako vývojové období, dále popisuje
problematiku smyslu života, jeho východiska a teorie, nauku V. E. Frankla a logoterapii
jako techniku zabývající se tímto fenoménem.
Praktická část obsahuje výzkum založený na dotazníku Logo-test a psané eseji, snaží se
tady zachytit problematiku jak kvantitativním, tak kvalitativním zkoumáním. | cze |
dc.format | 73 s., 12 s. příloh | |
dc.format | 73 s., 12 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | adolescence | cze |
dc.subject | smysl života | cze |
dc.subject | logoterapie | cze |
dc.subject | V. E. Frankl | cze |
dc.subject | E. S. Lukasová | cze |
dc.subject | vnímaná smysluplnost | cze |
dc.subject | existenciální frustrace | cze |
dc.subject | Logo-test | cze |
dc.subject | adolescence | eng |
dc.subject | meaning of life | eng |
dc.subject | logotherapy | eng |
dc.subject | V. E. Frankl | eng |
dc.subject | E. S. Lukasová | eng |
dc.subject | perceived meaningfulness | eng |
dc.subject | existential frustration | eng |
dc.subject | Logo-test | eng |
dc.title | Vnímání smyslu života adolescenty | cze |
dc.title.alternative | Adolescents' perceptions of the meaning of life | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 15389 | |
dc.description.abstract-translated | The presented thesis deals with the meaningfulness of life in a group of adolescents,
compares their perceptions of the meaning of life in light of gender, age and the type of
school which they are attending. The theoretical part defines adolescence as an
evolutional period, further describes the problems of the meaning of life, its resource
and theory, V. E. Frankl´s theory and logotheraphy as a technique which deals with this
phenomenon.
Following practical part includes a research work based on questionnaire Logo-test and
an essay, tries to take down problems both qualitative and quantitative analysis. | eng |
dc.date.accepted | 2010-05-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Psychologie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Man, František | |