Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDrsková, Kateřina
dc.contributor.authorZezulová, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-07T12:55:12Z
dc.date.available2021-12-07T12:55:12Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27904
dc.description.abstractLiterární text ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka Tato diplomová práce zkoumá využití uměleckého textu v učebnicích francouzštiny jako cizího jazyka. Sleduje jeho kvantitativní a kvalitativní vývoj spojený s rostoucí jazykovou úrovní studentů i připojená cvičení. Zaměřuje se na korpus dostupných učebnic na českém trhu, z nichž analyzuje pět francouzských a dvě české učebnice, které reprezentují didaktickou tvorbu od 90. let 20. století do současnosti. Nezbytnou součástí této práce je vytvoření typologie doprovodných aktivit uměleckých textů. Cílem práce je porovnání výsledků získaných analýzou vybraného materiálu. Ten je vyhodnocen z hlediska datace učebnic, jejich provenience, rozsahu a povahy uměleckého textu.cze
dc.format148 s., 14 s. příloh
dc.format148 s., 14 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfrancouzský jazykcze
dc.subjectumělecký textcze
dc.subjectučebnicecze
dc.subjectfrench as a foreign languageeng
dc.subjectartistic texteng
dc.subjecttextbookseng
dc.titleLiterární text ve výuce francouzštiny jako cizího jazykacze
dc.title.alternativeLiterary text in courses of french as a foreign languageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10042
dc.description.abstract-translatedLiterary text in courses of french as a foreign language This graduation theses (thesis) researches the use of artistic text in the textbooks for French as a foreign language. It monitors both its quantitative and qualitative developments linked with increasing language level of students and incorporated exercises. It is concentrated on the corpus of textbooks available on the Czech market of which it analyzes the five French and two Czech textbooks that represent the didactic production from the 90th of the 20th century to the present. The essential part of this work is to create a typology of accompanying activities of artistic texts. The goal is to compare the results obtained by analyzing of the selected material. It is evaluated in term of books publishing, their provenance, range and character of the artistic text.eng
dc.date.accepted2010-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-FJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRadimská, Jitka
dc.description.defenceDiplomantka seznámila komisi s obsahem své práce. Po vyslechnutí obou posudků reagovala na připomínky oponentky týkající se rozsahu analyzovaného korpusu a metodologického uchopení a odpověděla na otázky komise. Komise se poté přiklonila k hodnocení navrženému shodně vedoucí práce i oponentkou.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam