dc.contributor.advisor | Aurová, Miroslava | |
dc.contributor.author | Štrougalová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:55:16Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:55:16Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27917 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce je zaměřena na ústní interkaci v hodinách francouzského jazyka. Hlavními body, kterými se zabývá, jsou historie ústní interakce ve vývoji didaktik cizích jazyků, její podíl ve výuce, důležitost a benefity ústní interakce a v neposlední řadě způsoby výuky, které ji preferují.
Součástí této práce jsou také navrhnuté moderní přístupy ve výuce cizích jazyků a konkrétní aktivity, které s ústní interakcí pracují.
Cílem je tedy zmapovat současnou situaci ve výuce francouzského jazyka a navrhnout jak vyučovat francouzský jazyk skrze ústní interakci, která je pro tuto diplomovou práci klíčovým pojmem. | cze |
dc.format | 112 s., 23 s. příloh | |
dc.format | 112 s., 23 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | ústní interakce | cze |
dc.subject | francouzský jazyk | cze |
dc.subject | oral interaction | eng |
dc.subject | french classes | eng |
dc.title | Ústní interakce v hodinách francouzštiny | cze |
dc.title.alternative | Oral Interaction in Classes of French - 2L | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10242 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis observes the phenomenon of oral interaction and its share in the classes of french language at secondary school.
Primarily, it deals with the history of the oral interaction and its development in methodologies of foreign languages. Then it focuses on description of the current situation, which is based on observation of concrete classes.
The aim of this thesis is to find out how to integrate the oral interaction effectively into french classes and what type of methodological approach is favorable to oral interaction.
Finally, the crucial propositions are formulated, which can positively influence the process of teaching foreign languages, following the communication objective. | eng |
dc.date.accepted | 2010-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJ-FJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Radimská, Jitka | |
dc.description.defence | Diplomantka představila svojí diplomovou práci. Její vystoupení bylo přesvědčivé, prokázala vynikající orientaci své práce i schopnost účelně argumentovat.
Obhajoba byla vedena v češtině.
Komise doporučuje publikaci práce. | cze |