dc.contributor.advisor | Mazehóová, Yvona | |
dc.contributor.author | Havelková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:55:17Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:55:17Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2009-12-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27921 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá hledisky, která je potřeba uplatnit ve výuce cizích jazyků nadaných dětí. Zabývá se koncepcí pojetí výuky a kontexty, které je třeba zohlednit při vytváření aktivit pro nadané. Práce navrhuje některé metody, které jsou vhodné pro práci s nadanými dětmi. Současně práce pojednává o charakteristice učitele, který je schopen nadané děti vést, a o charakteristice nadaných dětí, aby bylo možné vytvářet takové aktivity, aby vyhovovaly jejich kognitivním, emočním a sociálním potřebám. | cze |
dc.format | 123 s. | |
dc.format | 123 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Aktivizující metody | cze |
dc.subject | cizí jazyk | cze |
dc.subject | emoční inteligence | cze |
dc.subject | hraní rolí | cze |
dc.subject | interaktivní vyučování | cze |
dc.subject | intuice | cze |
dc.subject | kreativita | cze |
dc.subject | mentální mapování | cze |
dc.subject | modely nadání | cze |
dc.subject | nadané dítě | cze |
dc.subject | nadání | cze |
dc.subject | potřeby nadaných dětí | cze |
dc.subject | skupinová práce | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | Activating methods | eng |
dc.subject | emotional inteligence | eng |
dc.subject | foreign language | eng |
dc.subject | gifted child | eng |
dc.subject | group work | eng |
dc.subject | interactive education | eng |
dc.subject | intuition | eng |
dc.subject | roleplay | eng |
dc.subject | mindmapping | eng |
dc.subject | models of giftedness | eng |
dc.subject | needs of the gifted | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.title | Výchovná a vzdělávací péče o nadané děti a specifika výuky cizích jazyků nadaných dětí | cze |
dc.title.alternative | Educating Gifted Children and Specific Features of Teaching Foreign Languages to Gifted Children | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10287 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis concentrates on contexts and view-points, that should determinate the character of activities designed for gifted children in foreign languages classes. This work proposes some methods and ways that are convenient for gifted learners. It deals also with the characteristics of the teacher, who is able to conduct the gifted and the characteristics of the gifted in order to devise such activities that satisfy their special cognitive, emotional and social needs. | eng |
dc.date.accepted | 2010-02-11 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJ-NJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kouřilová, Jana | |