Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMazehóová, Yvona
dc.contributor.authorHavelková, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-07T12:55:17Z
dc.date.available2021-12-07T12:55:17Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2009-12-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27921
dc.description.abstractPráce se zabývá hledisky, která je potřeba uplatnit ve výuce cizích jazyků nadaných dětí. Zabývá se koncepcí pojetí výuky a kontexty, které je třeba zohlednit při vytváření aktivit pro nadané. Práce navrhuje některé metody, které jsou vhodné pro práci s nadanými dětmi. Současně práce pojednává o charakteristice učitele, který je schopen nadané děti vést, a o charakteristice nadaných dětí, aby bylo možné vytvářet takové aktivity, aby vyhovovaly jejich kognitivním, emočním a sociálním potřebám.cze
dc.format123 s.
dc.format123 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAktivizující metodycze
dc.subjectcizí jazykcze
dc.subjectemoční inteligencecze
dc.subjecthraní rolícze
dc.subjectinteraktivní vyučovánícze
dc.subjectintuicecze
dc.subjectkreativitacze
dc.subjectmentální mapovánícze
dc.subjectmodely nadánícze
dc.subjectnadané dítěcze
dc.subjectnadánícze
dc.subjectpotřeby nadaných dětícze
dc.subjectskupinová prácecze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectActivating methodseng
dc.subjectemotional inteligenceeng
dc.subjectforeign languageeng
dc.subjectgifted childeng
dc.subjectgroup workeng
dc.subjectinteractive educationeng
dc.subjectintuitioneng
dc.subjectroleplayeng
dc.subjectmindmappingeng
dc.subjectmodels of giftednesseng
dc.subjectneeds of the giftedeng
dc.subjectteachereng
dc.titleVýchovná a vzdělávací péče o nadané děti a specifika výuky cizích jazyků nadaných dětícze
dc.title.alternativeEducating Gifted Children and Specific Features of Teaching Foreign Languages to Gifted Childreneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10287
dc.description.abstract-translatedThis thesis concentrates on contexts and view-points, that should determinate the character of activities designed for gifted children in foreign languages classes. This work proposes some methods and ways that are convenient for gifted learners. It deals also with the characteristics of the teacher, who is able to conduct the gifted and the characteristics of the gifted in order to devise such activities that satisfy their special cognitive, emotional and social needs.eng
dc.date.accepted2010-02-11
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-NJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKouřilová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam