Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoy, Christopher Erwin
dc.contributor.authorVětrovcová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-07T12:55:22Z
dc.date.available2021-12-07T12:55:22Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27938
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá situací rodilých mluvčí vyučujících anglický jazyk na českých školách. Teoretická část se nejprve zaměřuje na role, kvality, autonomii a zodpovědnost učitelů a porovnává autoritu rodilých mluvčí v České republice a v anglicky mluvících zemích. Dále definuje pojem rodilý mluvčí anglického jazyka, věnuje se faktorům ovlivňujícím rozdíly mezi rodilými mluvčími a českými učiteli, zabývá se kvalifikací a pracovními příležitostmi rodilých mluvčích v České republice a nastiňuje problematiku kulturního šoku a překonávání kulturních rozdílů ve vyučování. V praktické části se pomocí rozhovorů s řediteli škol snaží zjistit jejich názor na danou problematiku a prostřednictvím dotazníku pro rodilé mluvčí se snaží zmapovat jejich postoje vůči českým žákům, míru kvalifikace, důvody pro příchod do České republiky, působnost na českých školách a spokojenost se současnou situací v České republice.cze
dc.format84 s.
dc.format84 s.
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectučitelcze
dc.subjectrodilí mluvčícze
dc.subjectčeský učitelcze
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subjectkvalifikacecze
dc.subjectředitelcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectstřední školacze
dc.subjectuniverzitacze
dc.subjectsoukromá jazyková školacze
dc.subjectpostojecze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectrozhovorcze
dc.subjectteachereng
dc.subjectnative speakereng
dc.subjectCzech teachereng
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjectqualificationeng
dc.subjectdirectoreng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectsecondary schooleng
dc.subjectuniversityeng
dc.subjectprivate language schooleng
dc.subjectattitudeseng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectintervieweng
dc.titleThe Native Speaker English Teacher in the Czech Republic/Rodilí mluvčí vyučující angličtinu na českých školáchcze
dc.title.alternativeThe Native Speaker English Teacher in the Czech Republiceng
dc.title.alternativeRodilí mluvčí vyučující anglický jazyk na českých školáchcze
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10365
dc.description.abstract-translatedThis diploma work deals with the situation of Native Speaker English teachers at Czech schools. The theoretical part focuses on the roles, autonomy and responsibilities of teachers and compares the authority of Native Speakers to the authority of Czech teachers. Further, it defines the term English Native speaker, follows the factors which influence the differences between Native Speakers and Czech teachers, deals with the qualification of and job openings for Native speakers in the Czech Republic, and outlines the problems of cultural shock and bridging of cultural differences in lessons. On the practical part, it tries to enquire the opinions of school directors about the existing problems. It intends to chart the attitudes of Native speakers towards Czech learners, the degree of qualification, reasons for coming to and leaving the Czech Republic, fields of action at Czech schools and the rate of satisfaction with the current situation in the Czech Republic.eng
dc.date.accepted2010-06-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-NJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam