Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSuda, Stanislav
dc.contributor.authorŠtoudková, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-07T12:55:26Z
dc.date.available2021-12-07T12:55:26Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27948
dc.description.abstractPráce se zabývá užitím divadelních prvků při výuce na malotřídní škole v Horním Dvořišti. Teoretická část je věnována diskuzi nad problematikou běžného vzdělávání a dramatické výchovy. Pozornost je směřována k uchopení a teoretickému zázemí dané problematiky a jednotlivým přístupům k jejímu studiu. Podrobněji jsou studovány metody použití dramatických prvků při běžném vyučování. Zvláštní prostor je zde vymezen popisu specifického prostředí malotřídní školy v Horním Dvořišti. Empirická část práce je vystavěna na užití zjištěných teoretických poznatků v praxi při běžném vyučování na prvním stupni základní školy v Horním Dvořišti. Cílem práce je posoudit vhodnost a účelnost užití divadelních prvků při běžném vyučování formou pozorování, volného dotazníku, rozhovorů a supervizí ředitelky školy.cze
dc.format83 s., 5 s. obr. příloh
dc.format83 s., 5 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleUžití divadelních prvků při výuce na malotřídní škole v Horním Dvořišti.cze
dc.title.alternativeSpecific use of theatre elements in education for mixed age classes in Horní Dvořiště.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10477
dc.description.abstract-translatedThis paper deals with the usage of specific drama elements within education of mixed age classes in Horni Dvoriste. The theoretical part of the paper focuses on discussion over the problems of standard education and dramatic education. It provides a summary of the main approaches to this phenomena and outlines the general theoretical framework. The methods of dramatic education are studied in detail. Special attention is paid to description of the school background of mixed age classes in Horni Dvoriste. Empirical part is based on utilizing gained theoretical knowledges and applying them to practical standard primary teaching at school in Horni Dvoriste. The aim of the paper is to consider whether using of drama elements within standard education is appropriate and purposeful. Thus, the techniques of observation, free questionnaire, dialogue and supervision are used for that purpose.eng
dc.date.accepted2010-05-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVálková, Milena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam