Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBína, Daniel
dc.contributor.authorVoplakalová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-07T12:55:29Z
dc.date.available2021-12-07T12:55:29Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2009-11-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27954
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na povahu a strukturu čtenářské gramotnosti a čtenářství žáků druhého stupně základní školy. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a empirické. Teoretická část vysvětluje nejdůležitější pojmy zkoumané problematiky a shrnuje poznatky, kterých bylo dosaženo na základě různých sociologických výzkumů. Empirická část, která je těžištěm této práce, se zabývá vlastním zkoumáním v oblasti čtenářských aktivit dětí, motivace ke čtení, pozice knihy ve světě multimédií a role knihoven při podpoře dětského čtenářství. Tato část prezentuje výsledky dotazníkového výzkumu, který proběhl u žáků druhého stupně základní školy.cze
dc.format78 s., 2 s. přílohy
dc.format78 s., 2 s. přílohy
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgramotnostcze
dc.subjectčtenářská gramotnostcze
dc.subjectčtenářstvícze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectliteracyeng
dc.subjectreading literacyeng
dc.subjectreading bookseng
dc.subjectleisure timeeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titlePěstování a rozvoj čtenářství u žáků na druhém stupni základní školycze
dc.title.alternativeCultivation and development of reading books by pupils from the age of eleven to the age of fifteeneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10516
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on the character and the structure of reading literacy and reading books by pupils from the age of twelve to the age of 15. The thesis consists of two parts. The theoretical part explains the most important terms related to the literacy and summarises pieces of knowledge which have been gained on the basis of different sociological surveys. The empirical part concerns own research in the area of children's reading activities and their reading motivation, the position of a book in the world of media and the role of libraries as a support of reading literacy. This part presents the results of the questionnaire survey proceeded in the second grade of primary school.eng
dc.date.accepted2010-02-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNosková, Milena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam