Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDřevikovská, Pavla
dc.contributor.authorBromová, Kristýna
dc.date.accessioned2021-12-07T12:55:35Z
dc.date.available2021-12-07T12:55:35Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27970
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zjištění stavu zařazování výuky tanců a rytmických forem do hodin tělesné výchovy na prvním stupni základních škol. Předmětem výzkumu byl vztah žáků k pohybové aktivitě s hudebním doprovodem. Výzkumným souborem bylo 158 žáků druhých tříd ze třech základních škol v Českých Budějovicích. Použitou výzkumnou metodou byl dotazník. Výsledky potvrdily předpoklad, že zařazení rytmických forem do výuky tělesné výchovy je málo frekventované, přestože rytmické formy jsou zaneseny v kurikulech. Stav se lišil na jednotlivých školách, dokonce i v jednotlivých třídách. Výzkum prokázal, že jen necelá polovina z žáků druhých tříd navštěvuje pohybový, sportovní, či taneční kroužek. Tato práce stručně poukázala na problematiku využívání hudebního doprovodu při výuce.cze
dc.format78 s., 10 s. příloh
dc.format78 s., 10 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectděti mladšího školního věkucze
dc.subjectškolní tělesná výchovacze
dc.subjecthudebně pohybová výchovacze
dc.subjectrytmická gymnastikacze
dc.subjecttaneccze
dc.subjectdětský aerobikcze
dc.subjectchildren in the age of the first grade of primary schooleng
dc.subjectschool physical educationeng
dc.subjectphysical education with musiceng
dc.subjectrhytmic gymnasticseng
dc.subjectdanceeng
dc.subjectaerobic for childreneng
dc.titleZařazení rytmických forem do výuky tělesné výchovy na prvním stupni škol v Českých Budějovicíchcze
dc.title.alternativeThe inclusion of the rhythmical forms in physical education at primary school in České Budějoviceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10815
dc.description.abstract-translatedThe aim of the graduation thesis was finding out the inclusion of dances and rhythmical forms in physical training lessons at primary school level. The research field was pupil´s relation to doing exercise accompanied by music. The resource file was 158 pupils of the second class of primary schools in České Budějovice. The research method was a questionnaire. The results file confirmed the presumption that the inclusion of rhythmical forms in physical education is not frequent, although the rhythmical forms are included in curriculum. The results were different in each school and even in each class. The research proved that only a half of pupils is a member of some physical, sport or dance interst group. This graduation thesis shortly reffered to the use of music accompaniment in education.eng
dc.date.accepted2010-05-17
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-HV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeTenglová, Jaroslava


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam