dc.contributor.advisor | Dřevikovská, Pavla | |
dc.contributor.author | Bromová, Kristýna | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:55:35Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:55:35Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27970 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce bylo zjištění stavu zařazování výuky tanců a rytmických forem do hodin tělesné výchovy na prvním stupni základních škol. Předmětem výzkumu byl vztah žáků k pohybové aktivitě s hudebním doprovodem. Výzkumným souborem bylo 158 žáků druhých tříd ze třech základních škol v Českých Budějovicích. Použitou výzkumnou metodou byl dotazník. Výsledky potvrdily předpoklad, že zařazení rytmických forem do výuky tělesné výchovy je málo frekventované, přestože rytmické formy jsou zaneseny v kurikulech. Stav se lišil na jednotlivých školách, dokonce i v jednotlivých třídách. Výzkum prokázal, že jen necelá polovina z žáků druhých tříd navštěvuje pohybový, sportovní, či taneční kroužek. Tato práce stručně poukázala na problematiku využívání hudebního doprovodu při výuce. | cze |
dc.format | 78 s., 10 s. příloh | |
dc.format | 78 s., 10 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | děti mladšího školního věku | cze |
dc.subject | školní tělesná výchova | cze |
dc.subject | hudebně pohybová výchova | cze |
dc.subject | rytmická gymnastika | cze |
dc.subject | tanec | cze |
dc.subject | dětský aerobik | cze |
dc.subject | children in the age of the first grade of primary school | eng |
dc.subject | school physical education | eng |
dc.subject | physical education with music | eng |
dc.subject | rhytmic gymnastics | eng |
dc.subject | dance | eng |
dc.subject | aerobic for children | eng |
dc.title | Zařazení rytmických forem do výuky tělesné výchovy na prvním stupni škol v Českých Budějovicích | cze |
dc.title.alternative | The inclusion of the rhythmical forms in physical education at primary school in České Budějovice | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10815 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the graduation thesis was finding out the inclusion of dances and rhythmical forms in physical training lessons at primary school level. The research field was pupil´s relation to doing exercise accompanied by music. The resource file was 158 pupils of the second class of primary schools in České Budějovice. The research method was a questionnaire. The results file confirmed the presumption that the inclusion of rhythmical forms in physical education is not frequent, although the rhythmical forms are included in curriculum. The results were different in each school and even in each class. The research proved that only a half of pupils is a member of some physical, sport or dance interst group. This graduation thesis shortly reffered to the use of music accompaniment in education. | eng |
dc.date.accepted | 2010-05-17 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-HV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Tenglová, Jaroslava | |