Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJošt, Jiří
dc.contributor.authorMatějková, Klára
dc.date.accessioned2021-12-07T12:55:38Z
dc.date.available2021-12-07T12:55:38Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27977
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na sebepojetí a emocionální aspekty žáků se specifickými poruchami učení ve středním školním věku. Specifické poruchy učení přináší žákům komplikace nejen ve vzdělávacím procesu, ale mají také dopad na sebehodnocení žáků. Práce je rozčleněna na dvě části. Teoretická část vymezuje jednotlivé pojmy související s tématem tak, jak je uvádí odborná literatura. Cílem je poskytnout čtenáři základní informace pojící se s touto problematikou. Praktická část se věnuje vlastnímu výzkumu. Záměrem výzkumu bylo porovnání žáků se specifickými poruchami učení a žáků bez této diagnostiky. Součástí praktické části je stanovení cílů a hypotéz, charakteristika zkoumaného vzorku, uvedení použitých metod sběru dat a následný rozbor a interpretace získaných informací.cze
dc.format68 s., 9 s. příloh
dc.format68 s., 9 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruchy učení (SPU)cze
dc.subjectsebepojetícze
dc.subjectsociální pozice mezi vrstevníkycze
dc.subjectspecific learning disabilitieseng
dc.subjectself-concepteng
dc.subjectsociometrical position between peers(pupils)eng
dc.titleÚčinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve tříděcze
dc.title.alternativeSelf-concept and sociometrical position in children with learning disabilities)eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13507
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on self-concept and emotional aspects of pupils with specific learning disabilities. Specific learning disabilities not only complicate pupils' educational process but they also have an influence on their self-evaluation. The theoretical part of this paper explains terms connected to this topic as they are given in the literature. The aim is to provide the reader with the basic information about this issue. The practical part is dedicated to the actual research. The aim was to compare pupils with specific learning disabilities and pupils without any specific learning disabilities. This part of the paper contains the aims and hypothesis, the characteristic of researched sample, it lists methods used to collect data and it is concluded with analyses and interpretation of the obtained data.eng
dc.date.accepted2010-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJílková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam