Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorBinderová, Petra
dc.date.accessioned2021-12-07T12:55:40Z
dc.date.available2021-12-07T12:55:40Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27981
dc.description.abstractV diplomové práci se autorka zabývá rozborem požadavků na profesní roli učitele a podmínkami pro přípravu a rozvoj kompetencí učitele na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity. Teoretická část diplomové práce zpracovává teoretické otázky související s tímto problémem. Praktická část je pak orientována na zachycení problémů učitelského vzdělávání pomocí konfrontace pohledů studentů končících svou pregraduální přípravu a nových učitelů v praxi. Autorka nejprve vymezila metody a předpoklady výzkumu a poté analyzovala dotazník, který byl daným jedincům předložen.cze
dc.format166 s.
dc.format166 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpedagogická profesecze
dc.subjectučitelstvícze
dc.subjectvyučovánícze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectučitelská přípravacze
dc.subjectosobnostní kompetence učitelecze
dc.subjectprofesní kompetence učitelecze
dc.subjectpedagogické dovednosticze
dc.subjectpedagogická komunikacecze
dc.subjectzačínající učitelcze
dc.subjecteducational professioneng
dc.subjectpedagogismeng
dc.subjectteachingeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectteaching preparationeng
dc.subjectteacher{\crq}s personal competenceseng
dc.subjectteacher{\crq}s professional competenceseng
dc.subjectpedagogical skillseng
dc.subjectpedagogical communicationeng
dc.subjectteacher traineeseng
dc.titleStudent učitelství a jeho profesní příprava na Pedagogické fakultě JUcze
dc.title.alternativeThe Student of Pedagogy and His Professional Preparation at Pedagogical Fakulty of South Bohemiaeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13564
dc.description.abstract-translatedThis diploma paper deals with analysis of requirements of a teacher’s professional role and conditions for preparation and development of teacher’s competences at Faculty of Education of the University of South Bohemia. The theoretical part of the diploma paper deals with theoretical questions relating to this problem. The practical part is oriented on finding problems in teacher’s education through the use of confrontation of the point of view of those students who are finishing their pre-gradual preparation as well as of new teachers in their professional practice. The author first defined research methods and hypotheses and then she analyzed the list of questions which was later given to the supposing individuals.eng
dc.date.accepted2010-05-10
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSomr, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam