dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Binderová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:55:40Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:55:40Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-04-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27981 | |
dc.description.abstract | V diplomové práci se autorka zabývá rozborem požadavků na profesní roli učitele a podmínkami pro přípravu a rozvoj kompetencí učitele na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity. Teoretická část diplomové práce zpracovává teoretické otázky související s tímto problémem. Praktická část je pak orientována na zachycení problémů učitelského vzdělávání pomocí konfrontace pohledů studentů končících svou pregraduální přípravu a nových učitelů v praxi. Autorka nejprve vymezila metody a předpoklady výzkumu a poté analyzovala dotazník, který byl daným jedincům předložen. | cze |
dc.format | 166 s. | |
dc.format | 166 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pedagogická profese | cze |
dc.subject | učitelství | cze |
dc.subject | vyučování | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | učitelská příprava | cze |
dc.subject | osobnostní kompetence učitele | cze |
dc.subject | profesní kompetence učitele | cze |
dc.subject | pedagogické dovednosti | cze |
dc.subject | pedagogická komunikace | cze |
dc.subject | začínající učitel | cze |
dc.subject | educational profession | eng |
dc.subject | pedagogism | eng |
dc.subject | teaching | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | teaching preparation | eng |
dc.subject | teacher{\crq}s personal competences | eng |
dc.subject | teacher{\crq}s professional competences | eng |
dc.subject | pedagogical skills | eng |
dc.subject | pedagogical communication | eng |
dc.subject | teacher trainees | eng |
dc.title | Student učitelství a jeho profesní příprava na Pedagogické fakultě JU | cze |
dc.title.alternative | The Student of Pedagogy and His Professional Preparation at Pedagogical Fakulty of South Bohemia | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 13564 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma paper deals with analysis of requirements of a teacher’s professional role and conditions for preparation and development of teacher’s competences at Faculty of Education of the University of South Bohemia. The theoretical part of the diploma paper deals with theoretical questions relating to this problem. The practical part is oriented on finding problems in teacher’s education through the use of confrontation of the point of view of those students who are finishing their pre-gradual preparation as well as of new teachers in their professional practice. The author first defined research methods and hypotheses and then she analyzed the list of questions which was later given to the supposing individuals. | eng |
dc.date.accepted | 2010-05-10 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-AJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Somr, Miroslav | |