Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoldová, Helena
dc.contributor.authorŠiponová, Eliška
dc.date.accessioned2021-12-07T12:55:41Z
dc.date.available2021-12-07T12:55:41Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27983
dc.description.abstractCílem předkládané práce je pokus vytvořit materiál pro výuku slovních úloh na základních školách. Tvorba tohoto dokumentu se odvíjela od teoretických poznatků. Teoretická část mapuje vývoj matematiky od starověku až po současnost. Základní informace potřebné pro vytvoření interaktivní učebnice se opírají o teoretické poznatky o interaktivních tabulích a slovních úlohách, které byli v poslední době publikovány. Výukový materiál byl vytvořen v programu Activstudiu 3 pro interaktivní tabule typu ActivBoard a prakticky vyzkoušen u žáků osmých tříd na Základní škole Plešivec v Českém Krumlově. Cílem této práce bylo zjistit jaký postoj zaujímají žáci k tomuto typu výuky, zda pomocí tohoto programu lépe pochopí řešení slovních úloh a poskytnout vyučujícím materiál pro práci s interaktivní tabulí, protože vytvořit podklady a materiál na tuto výuku je časově náročné.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinteraktivní tabulecze
dc.subjectslovní úlohycze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectinteractive whiteboardseng
dc.subjectmathematical word exerciseeng
dc.subjectteachingeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.titleVýuka matematiky na ZŠ s interaktivní tabulí - slovní úlohycze
dc.title.alternativeTeaching mathematics to elementary school with the interactive whiteboard - mathematical word exerciseeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13573
dc.description.abstract-translatedThe aim of the offered dissertation is an attempt to create a material for teaching how to solve mathematical word exercises at an elementary school. This document is based on theoretical knowledge. The theoretical part of the dissertation documents the evolution of the mathematics from the antiquity untill these days. Basic information necessary for the development of an interactive textbook is grounded on theoretical findings in interactive boards and word exercises that have been published recently. The educational material was created in the program Activstudio 3 for the boards of the Activboard type and practically tested with the 8th grade students at the Plesivec elementary school. The other aim of this work is to see the response and attitudes of the students toward this kind of classwork, if it can help them to better grasp the word exercises solutions and to provide the teacher a useful tool for their work with an interactive board, since to create such a groundwork for the lessons by themselves can be very demanding on their time needed for the preparation for their lessons.eng
dc.date.accepted2010-06-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-VT/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeTržilová, Dana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam