Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCvach, Radek
dc.contributor.authorHejcmanová, Radka
dc.date.accessioned2021-12-07T12:55:42Z
dc.date.available2021-12-07T12:55:42Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27984
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá možnostmi volnočasových aktivit při práci s průřezovými tématy na 1. stupni základní školy. Cílem práce je zachycení zkušeností učitelů při začleňování průřezových témat a vytvoření pětidenního programu. Teoretická část práce vymezuje na základě odborné literatury pojem rámcový vzdělávací program a průřezová témata a charakterizuje volnočasové aktivity. Nastiňuje postupy, kterými jsou průřezová témata začleňována do školních vzdělávacích programů. Naznačuje vazby mezi průřezovými tématy a volnočasovými aktivitami, především s důrazem na možnosti, které volnočasové aktivity nabízejí při naplňování obsahu jednotlivých průřezových témat ve výuce. V praktické části je pomocí dotazníkové metody zmapována situace se začleňováním průřezových témat na základních školách. Těžištěm diplomové práce je příprava pětidenního programu volnočasových aktivit se zaměřením na Multikulturní výchovu.cze
dc.format117
dc.format117
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRVP ZVcze
dc.subjectŠVPcze
dc.subjectkurikulární reformacze
dc.subjectprůřezová tématacze
dc.subjectmultikulturní výchovacze
dc.subjectgeneral curriculum for basic educationeng
dc.subjectschool curriculum for basic educationeng
dc.subjectcross-sectional themeseng
dc.subjectmulticultural educationeng
dc.titleMožnosti volnočasových aktivit při práci s průřezovými tématy na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativePossibilities of leisure-time activities at work with cross-sectional themes at the first stage of a primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13574
dc.description.abstract-translatedThe thesis is written about the possibilities of leisure-time activities at work with cross-sectional themes at the first stage of a primary school. The thesis is aimed to capture the experience of teachers in integrating cross-sectional themes and making up a five-day program. Teoretical part is defined basic terms of the general educational program and cross-sectional themes and are characterized by leisure-time activities. Outlines the procedures how cross-sectional themes are adapated into the school educational programs. Joining between cross-sectional themes and leisure-time activities, pointing out possibilities of leasure-time activities offering goals for fulfilling the content cross-sectional themes issues in education. The practical part is find out the situation of the integration of cross-sectional themes helped by questionnaire methods at primary schools. The focus of this thesis is to prepare a five-day program of leisure activities with a focus on multicultural education.eng
dc.date.accepted2010-05-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-TV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuda, Stanislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam