Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAndrášová, Hana
dc.contributor.authorKujínková, Eva
dc.date.accessioned2021-12-07T12:55:44Z
dc.date.available2021-12-07T12:55:44Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27989
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analýza jednotlivých studijních programů učitelství německého jazyka na 2. stupni základních škol na českých vysokých školách a porovnání výsledků. V teoretické části shrnuji informace o vývoji české vzdělávací politiky po roce 1989 a prezentuji nejdůležitější dokumenty ovlivňující současnou vzdělávací politiku, jakož i politiku jazykovou. V praktické části se již věnuji samotnému studiu. To je na všech vysokých školách v souladu s Boloňským procesem koncipováno jako strukturované. Předmětem analýzy je tedy bakalářský stupeň a navazující magisterský stupeň studia. Pro porovnání jsem si vybrala z celého oboru pouze část výuky věnovanou přípravě studentů na výuku německého jazyka na základních školách. Důraz je kladen na porovnání nabízených předmětů, tematickou skladbu předmětů a způsob získání didaktických znalostí a pedagogických dovedností.cze
dc.format72 s.
dc.format72 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectBoloňský procescze
dc.subjectdokumentycze
dc.subjectněmecký jazykcze
dc.subjectstudijní oborcze
dc.subjectstudijní pláncze
dc.subjectvyučované předmětycze
dc.subjectpřednáškacze
dc.subjectseminářcze
dc.subjectzápočetcze
dc.subjectzkouškacze
dc.subjectkreditycze
dc.subjectbasic schooleng
dc.subjectBologna processeng
dc.subjectdocumentseng
dc.subjectGerman languageeng
dc.subjectstudy programeng
dc.subjectcurriculumeng
dc.subjectcourseseng
dc.subjectlectureseng
dc.subjectseminarseng
dc.subjectcrediteng
dc.subjectexameng
dc.subjectcreditseng
dc.titleAnalýza akreditovaných studijních programů ?Německý jazyk pro 2. stupeň ZŠ?cze
dc.title.alternativeAnalysis of accredited study programs "German language for the 2nd grade at basic school"eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13590
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is an analysis of Czech university study programs for teaching German language at the 2nd grade basic schools and comparison of the results. Information about development of Czech educational policy since 1989 is summarized in the theoretical section, where I also presented the most important documents affecting current educational policy as well as the language policy. The practical part is dedicated to the study itself. All universities keep their study programs in line with the Bologna process, conceived as structured. The subject of my analysis is Bachelor's degree and follow-up master's degree study. I have chosen only a specific part of the field, which is devoted to preparing students for German language teaching at basic schools. Emphasis is placed on the comparison of offered subjects, thematic composition of subjects and the way of obtaining didactic knowledge and teaching skills.eng
dc.date.accepted2010-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam