Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSapík, Miroslav
dc.contributor.authorSimotová, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-07T12:55:45Z
dc.date.available2021-12-07T12:55:45Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27990
dc.description.abstractPráce má didaktický charakter. Skládá se ze dvou částí - části teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o významu vzdělávacího oboru výchova k občanství pro českou společnost 21. století. V jednotlivých kapitolách se práce zabývá významem vzdě-lání jako podmínkou zdravého vývoje demokracie v České republice. Dále analyzuje český systém základního vzdělávání a vysvětluje úlohu vzdělávacího oboru výchova k občanství pro zprostředkování občanských kompetencí budoucím občanům České republiky. Praktickou část tvoří šest konkrétních příprav pro výuku výchovy k občanství. Každá ze šesti příprav vychází z jiného průřezového tématu. Součástí praktické části je i přehled literatury a internetových pramenů, jež mohou vyučující výchovy k občanství vyu-žít při přípravě svých vyučovacích jednotek.cze
dc.format128 s.
dc.format128 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleVýchova k občanství - průvodce mladého člověka na cestě k zodpovědnému občanstvícze
dc.title.alternativeSubject 'civics' - Teenager's guide to become a responsible citizeneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13592
dc.description.abstract-translatedThe diploma work has a didactical character. The work is divided into two parts - theoretical part and practical part. The theoretical part deals with importance of educational branch of knowledge ''civics“ for the Czech society in 21st century. Constituent chapters deal with importance of education as condition for healthful development of democracy in the Czech Republic. Furthermore the work analyses the Czech system of elementary education and explains the mission of educational branch of knowledge ''civics“ for procurement of civics compe-tences for future citizens of Czech Republic. The practical part comprises six concrete preparations for teaching of civics. Each of all six preparations works at the one sectional theme. Part of the practical part is also a list of literature and internet sources. This list can help all teachers with lesson prepara-tions.eng
dc.date.accepted2010-06-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.description.defenceDiplomantka vysvětlila cíle diplomové práce a dále se soustředila na využití výsledků práce pro pedagogickou praxi. Zaměřila se na zdůvodnění role všech průřezových témat RVP pro výchovu k občanství.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam