Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorZiklová, Hana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:55:53Z
dc.date.available2021-12-07T12:55:53Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28005
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku sebeprezentace učitele a efektivního používání komunikačních dovedností. Práce je rozdělena na dvě části. V části teoretické autorka definuje základní pojmy sociální komunikace a vymezuje komunikační dovednosti nezbytné pro efektivní vyučování. V praktické části autorka zjišťuje prostřednictvím dotazníkového šetření, jak hodnotí studenti pedagogické fakulty svou připravenost pro profesi učitele, kde shledávají největší nedostatky a jaký je jejich přehled v oblasti komunikace. Shrnutí hlavních pravidel komunikace, nezbytných dovedností a praktických rad je zároveň návodem, který by měl napomoci problémům se sebeprezentací předcházet, zmírňovat či odstraňovat nedostatky v této oblasti.cze
dc.format84
dc.format84
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectneverbální komunikacecze
dc.subjectpedagogická komunikacecze
dc.subjectautoritacze
dc.subjectasertivitacze
dc.subjectstrescze
dc.subjectsebedůvěracze
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectnon-verbal communicationeng
dc.subjectpedagogical communicationeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectpupilseng
dc.subjectauthorityeng
dc.subjectassertivenesseng
dc.subjectstresseng
dc.subjectself-confidenceeng
dc.titleKomunikační dovednosti učitelecze
dc.title.alternativeTeacher's communication skillseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13636
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis concerns the area of self-presentation of a teacher and effective use of his communication skills. The thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and presents basic concepts of social communication and defines communication skills essential for effective teaching. The practical part is partly based on the output of a questionnaire survey where the author probes knowledge of communication skills of students of pedagogical faculty and how they evaluate their readiness for the profession of a teacher. Then the author provides a summary of the main rules of communication, necessary skills and practical recommendations. Summary of the main rules of communication, necessary skills and practical advice is also a guide that should help prevent problems with self-presentation and to mitigate or eliminate deficiencies in this area.eng
dc.date.accepted2010-05-10
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-FJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFranclová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam