Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorŠimůnková, Radka
dc.date.accessioned2021-12-07T12:56:13Z
dc.date.available2021-12-07T12:56:13Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28037
dc.description.abstractTématem diplomové práce je výslovnost dětí 2. stupně základní školy. Teoretická část pojednává o cílech výuky výslovnosti. V této části jsem řešila odpověď na otázky, do jaké míry je výslovnost důležitá a zda-li se dá ovlivnit procesem učení.Dále jsem se mimo jiné podrobněji věnovala rozdílům ve výslovnosti mezi anglickými a českými hláskami a typickými chybami českých mluvčí. Praktická část metodou výzkumu zachycuje a analyzuje chyby v anglické výslovnosti u dětí, které právě přešly na 2. stupeň základní školy.Následně jsem navrhla několik cvičení na odstranění některých zjištěných chyb, tato cvičení jsem také prakticky ověřila ve školní praxi a jejich výsledky shrnula v závěrečné reflexi.cze
dc.format88 s.
dc.format88 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVýslovnostcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectchyby ve výslovnosticze
dc.subjectsamohláskacze
dc.subjectsouhláskacze
dc.subjectPronunciationeng
dc.subjectmiddle schooleng
dc.subjectpronunciation mistakeseng
dc.subjectvoweleng
dc.subjectconsonanteng
dc.titleAnglická výslovnost u dětí na 2. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeEnglish Pronunciation of Middle School Childreneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13753
dc.description.abstract-translatedThe main content of my diploma thesis is Pronunciation of middle school children. The theoretical part deals with the aims of pronunciation teaching. This part concerns the question to what measure the pronunciation is important and whether it is possible to influence it by teaching process. Furthermore, I attended to pronunciation differences between English and Czech sounds and typical mistakes made by Czech pupils. The practical part searches and analyses mistakes in Engish pronunciation made by pupils who have just come to middle school by research scanning. Consequently I suggested several exercises to eliminate some of the ascertained mistakes. At the end, I also practically verified them in school practise and summed them up in my final reflection.eng
dc.date.accepted2010-06-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam