Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorLinhartová, Magdaléna
dc.date.accessioned2021-12-07T12:56:15Z
dc.date.available2021-12-07T12:56:15Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28040
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na systém výuky a práce s levorukými žáky v Německu a USA a následném porovnání s přístupem k levákům u nás. Základem práce je dobrá orientace v odborné literatuře, současných učebnicích i metodických příručkách. Cílem práce je zmapování příčin leváctví ve vybraných zemích, popsání výhod a nevýhod levorukosti a následné porovnání s přístupy ve výuce k levorukým žákům v ČR. V závěru práce je provedena zevrubná analýza současné problematiky leváctví u nás a v Německu a USA. Práce má poukázat na rozdílnosti v pohledu na leváctví ve své komplexnosti a nastínit možnosti obohacení našeho pohledu na lateralitu nejen při výuce.cze
dc.format75 s., 19 s. obr. příloh.
dc.format75 s., 19 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectlevorukostcze
dc.subjectpravorukostcze
dc.subjectlateralitacze
dc.subjectvýchova levákůcze
dc.subjectleft-handednesseng
dc.subjectdextralityeng
dc.subjectlateralityeng
dc.subjecteducation left-handedeng
dc.titlePohledy na leváctví ve světěcze
dc.title.alternativeViews on Left-Handedness in the Worldeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13766
dc.description.abstract-translatedThe thesis is aimed at comparing the systems of education and work with left-handed pupils in Germany and the USA (and some other selected countries if need be) and subsequent comparison with the attitude to left-handed individuals prevailing in our country. The thesis is based on a good orientation in specialized literature, contemporary textbooks and guides. The objective rests in mapping the phenomenon of left-handedness in selected countries and its subsequent comparison with the situation in the Czech Republic. The final part of the thesis contains a comprehensive analysis of left-handedness in our country and in the world. The thesis shall highlight differences in viewing this phenomenon in its complexity and outline feasibilities of enriching our views on laterality not only in education.eng
dc.date.accepted2010-06-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMrkvičková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam